میز اداری و مدیدیریتی پرفروشترینهای اردیبهشت ماه
نوشته شده توسط : لیلا

همانطور که می دانید یک میز اداری و مدیریتی در دکوراسیون اتاق مدیریت یک شرکت ، یک اداره یا یک فروشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در وحله اول اتاق مدیریت ، یک فضای کم تردد است که مدیر شرکت زمانهای بسیار زیادی از عمر خود را در آن سر می کند و لذا باید فضایی زیبا و شاد باشد تا از لحاظ روحی وضعیت مناسبی را برای مدیریت مجموعه فراهم کند زیرا فضای نامناسب سبب ایجاد کسالت می شود و انسان را اسیر روزمرگی می نماید . همچنین وجود یک دکوراسیون ویژه اتاق مدیریت می تواند سبب ایجاد اعتماد بنفس و خلاقیت هرچه بیشتر مدیر مجموعه برای برداشتن گامهای بزرگ و سرنوشت ساز شود .

دلیل دیگری که ضرورت داشتن یک میز اداری یا یک میز مدیریتی را توجیح میکند این است که گرچه اتاق مدیر معمولا اتاق کم ترددی است اما همان ترددهای اندک ترددهای بسیار مهمی هستند و یکی از آنها میتواند سرنوشت شرکت اداره یا هر مجموعه ای را به کلی عوض کند لذا مهم است که فضا به گونه ای باشد که اگر زمانی همچنین رابطه کاری مهمی پیش آمد و مجموعه در شرف یک معامله بزرگ قرار گرفت دکوراسیون اتاق مدیریت بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند و تاثیر روانی خود را برای انجام معامله بر طرفین معامله بگذارد .

دی ایران نیز با سالها تجربه در زمینه عرضه میزهای اداری و مدیریتی امیدوار است نقش خود را در قبال عرضه این کالا در سطح کشور برای مصرف کنندگان وهمکاران گرامی به خوبی انجام دهد . در همین راستا و جهت ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر و راهنمایی و مشاوره مشتریان ۶ مدل میز اداری و مدیریتی را که در اردیبهشت ماه امسال بیشترین فروش را توسط دی ایران داشته اند خدمت مشتریان و همکاران محترم معرفی مینماییم .

پرفروشترینهای میز اداری و مدیدیریتی اردیبهشت

 

میز اداری و مدیریتی MK109میز اداری و مدیریتی MK109

 

 

میز اداری و مدیریتی MK109میز اداری و مدیریتی MK109

 

 

میز اداری و مدیریتی MK118میز اداری و مدیریتی MK118

 

 

میز اداری و مدیریتی MK113میز اداری و مدیریتی MK113

 

 

میز اداری و مدیریتی MK107میز اداری و مدیریتی MK107

منبع




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: