میز کامپیوتر ، نکاتی قابل توجه برای انتخاب و خرید
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه میز کامپیوتر یکی از ملزومات بسیاری از کارها و مشاغل  می باشد و بسیاری از ما انسانهای قرن بیست و یکم مجبور به نشستن پشت میز کامپیوتر برای ساعتهای طولانی هستیم .

 

لذا با آنکه ما توجه چندانی به این قضیه نداریم و یا تنها شکل ظاهری آن را مورد بررسی قرار می دهیم توجه به چگونگی ساختار یک میز کامپیوتر بسیار پر اهمیت است و انتخاب مناسب آن می تواند به صرفه جویی در وقت ما و جلوگیری از  بروز مشکلات جسمی برای ما  بیانجامد و می تواند در روحیات ما هنگامی که یک روز کاری برای انجام کارمان از خواب بیدار می شویم و به سر کار می رویم تاثیر به سزایی داشته باشد .

میز کامپیوتر

انتخاب میز کامپیوتر

سعی کنید در انتخاب رنگ حتما فضایی را که قرار است میز در آن قرار گیرد در نظر بگیرید و رنگ را به گونه ای  انتخاب کنید که با فضا هارمونی داشته باشد .

بهتر است میزکامپیوتر چرخ دار نباشد زیرا معمولا زمانی که میز کامپیوتر را در جایی فیکس می کنیم خیلی کم نیاز به تغییر جای آن داریم ، و چرخدار بودن آن می تواند باعث حرکت کردن آن در هنگام کار شود .

میز کامپیوتر

بهتر است در میزکامپیوتر جایی برای قرار گرفتن کیس و پرینتر  در نظر گرفته شده باشد تا کیس و پرینتر زیبایی اتاق را خدشه دار نکند .

همچنین باید میز را در اتاق به گونه ای قرار دهیم که سیمها بین میز و دیوار یا هر حائل دیگری پنهان شود .

میز کامپیوتر

لازم است میزکامپیوتر سطحی متحرک برای قرارگیری کیبورد داشته باشد تا بتوانیم هنگام که روی صندلی و پشت میز  نشسته ایم کیبورد را به خودمان نزدیک کنیم که کمرمان خم نشود .

میز کامپیوتر

همچنین دقت شود که میز انتخابی شما به اندازه کافی فضا برای پاهای استفاده کنند داشته باشد بطوریکه شخص به راحتی و بدون احساس عرصه تنگی بتواند به چپ و راست حرکت داشته باشد .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: