شیشه بین کابینتی، شیک ترین دیوارپوش آشپزخانه!
نوشته شده توسط : لیلا

گروه شیشه و آینه جی گلس یکی از آن گروه هایی است که در امر و زمینه اجرای شیشه های رنگی برای فضای بین کابینت مهارت زیادی دارد، پس با ما همراه باشید تا با هم نمونه هایی از اجرای این شیشه های رنگی را ببینیم و بعد راجع بهشان تصمیم بگیریم. 

تبلیغات
دکوراسیون سلطنتی با مبلمان شیک ۲۰۱۶
سرویس خواب های متنوع و زیبا برای اتاق کودک
عکس نمونه کارهای شیشه و آینه جی گلس
تصویر شیشه و آینه جی گلس
شیشه و آینه جی گلس

۱. شیشه بین کابینتی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه 

این شیشه های رنگی دارای انواع و اقسام رنگ بندی ها هستند و این طیف رنگ بندی ها این امکان را به شما می دهند که رنگ های مورد علاقه تان را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان بیاورید. به طور مثال در عکس بالا که یکی از پروژه های اجرا شده گروه شیشه و آینه جی گلاس را نشان می دهد می توانید ببینید که از رنگ سبز استفاده شده است و ترکیب آن با کابینت های سفید اشپزخانه بسیار هم زیبا و چشم نواز شده است. 

۲. جنس شیشه های بین کابینتی

معمولا شیشه های بین کابینتی از انواع شیشه های نشکن تولید می شوند و در برابر هر گونه ضربه احتمالی مقاوم و پایدار هستند. در ضمن این شیشه ها ضد حرارت نیز هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها در فضای بین کابینت های تان استفاده کنید. 

نمونه کارهای شیشه و آینه جی گلس
تصویر شیشه و آینه جی گلس
شیشه و آینه جی گلس

۳. شیشه های بین کابینتی و سطوح روی کابینت 

البته این شیشه های بین کابینتی را می توان برای سطح روی کابینت ها نیز استفاده کرد. با این کار شما می توانید قابی از رنگ مورد علاقه تان را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان اضافه کنید، دقیقا مانند اتفاقی که در عکس بالا افتاده استت. 

۴. انواع رنگ بندی های شیشه های بین کابینتی 

شیشه هایی که در طراحی فضای بین کابینتی استفاده می شود، دارای انواع و اقسام رنگ ها هستند که اگر با ادامه مطلب با ما همراه باشید تعدادی از آن ها را با هم بررسی می کنیم. 

۵. رنگ قرمز برای شیشه های بین کابینتی آشپزخانه 

رنگ قرمز رنگی پر حرارت و پر شور و نشاط است. چنین رنگ هایی اشتها آدم را برای غذا خوردن بیشتر می کند و همچنین رنگ هایی مانند رنگ قرمز انرژی آدم را برای انجام سریع تر کارها بیشتر می کند، پس خوب است که اگر می خواهید به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان انرژی تزریق کنید از این رنگ برای شیشه های بین کابینتی استفاده کنید. 

۶. رنگ خردلی برای شیشه بین کابینت در آشپزخانه 

به گفته کارشناسان گروه شیشه و آینه جی گلاس اگر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از چوب و ام دی اف استفاده شده است، بهترین کار برای ایجاد هماهنگی مابین اجزای آشپزخانه این است که شیشه های بین کابینتی را از رنگ خردلی انتخاب کنید تا ست بودن رنگ آن ها و دیگر متریال استفاده شده بیشتر به چشم بیاید، در ضمن این رنگ جذاب همنشینی خوبی با رنگ هایی مانند سفید دارد و شما از این نکته هم می توانید استفاده کنید. 

۷. شیشه بین کابینتی آبی رنگ برای آشپزخانه 

اگر خواهان القای آرامش به دکوراسیون داخلی آشپزخانه های تان هستید، باید به فکر رنگ آبی برای شیشه های بین کابینتی باشید. شیشه های آبی رنگ علا.ه بر آرامش می توانند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به آشپزخانه شما ببخشند. 

برای دیدن نمونه کار های بیشتر و هم چنین به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به پروفایل اهالی فن گروه شیشه و آینه جی گلاس در وبسایت چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه




:: برچسب‌ها: دیوار پوش های شیک در آشپزخانه , دکوراسیون خانه باشیشه بین کابینتی , زیباترین آشپزخانه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: