خرید اینترنتی سرویس خواب از تولیدی
نوشته شده توسط : لیلا

برای خرید سرویس خواب به دو روش می توانید اقدام کنید روش اول به این صورت است که به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید و از نمایشگاه های مختلف دیدن کنید و بعد از کلی وقت گذاشتن و گشتن در بازار مدل دلخواهتان را خریداری کنید . روش دوم خرید غیر حضوری از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر و با سابقه است در خرید حضوری با توجه به وجود واسطه ها و هزینه های نمایشگاه درصد قابل توجهی به هزینه تمام شده محصول اضافه می شود ولی در خرید های اینترنتی محصول را با قیمت کمتری عرضه می کنند . همچنین ممکن است شما در یک شهر کوچک زندگی کنید و تنوع محصول در بازار شهرتان کم باشد در اینصورت می توانید به صورت اینترنتی به روز ترین مدل های سرویس خواب را در سایت های اینترنتی مشاهده نمایید و یک سرویس خواب جدید را خریداری کنید .

سرویس خواب از نظر اندازه دو نوع دارد سرویس خواب یک نفره و سرویس خواب دو نفره . سرویس خواب های تک نفره برای افراد مجرد و فرزندان خانواده طراحی شده اند و سرویس خواب های دو نفره برای متاهلین طراحی و تولید می شوند .

سرویس خواب یک نفره

سرویس خواب یک نفره شامل یک عدد تخت یک نفره ، یک عدد پاتختی و میز آرایشی می باشد می توانید برای سرویس خواب های یک نفره برای نوجوانان میز تحریر ، کتابخانه و میز کامپیوتر نیز خریداری کنید . خرید این موارد بستگی به بودجه و احتیاجات نوجوان شما دارد . سرویس خواب های یک نفره برای نوجوانان پسر و دختر از نظر مدل و رنگ با هم تفاوت دارند ، برای نوجوانان دختر سرویس خواب دارای ظرافت و زیبایی بیشتری است و از رنگ هایی مثل صورتی و قرمز بیشتر استفاده می شود . برای نوجوانان پسر تخت خواب باید استحکام کافی داشته باشد چون نوجوانان پسر معمولا بیشتر شیطنت و بازیگوشی می کنند و در اثر بالا و پایین پریدن روی تخت ممکن است تخت زود خراب شود .

 

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب های دو نفره شامل یک تخت دو نفره ، دو عدد پاتختی ، ست آرایشی و پاف می باشند . برای خرید سرویس خواب اول ببینید فضای اتاقتان چقدر است و محلی که برای قرار دادن تخت خواب در نظر گرفته اید چه ابعادی دارد ابعاد تخت خواب های دو نفره معمولا عرض 160 سانتیمتر و طول 200 سانتیمتر است . اگر فضای اتاقتان گنجایش قرار دادن تخت خوابی با این ابعاد را نداشته باشد باید با توجه ابعادی که دارید تخت خوابتان را سفارش دهید تا به صورت سفارشی با ابعاد دلخواهتان ساخته شود .

سرویس خواب از نظر سبک ساخت و مدل به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود . انتخاب سبک سرویس خواب بستگی به سلیقه و سبک بقیه وسایل منزل از قبیل مبلمان دارد برای انتخاب سبک سرویس خواب باید اول با هر دو سبک آشنایی داشته باشید .

 

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب های کلاسیک معمولا از جنس چوب ساخته می شوند و از ویژگی های بارز این سبک کنده کاری و منبت کاری روی چوب است که زیبایی دو چندانی به سرویس خواب می دهد بر روی بعضی از تخت خواب های این مدل در قسمت تاج تخت لمسه دوزی پارچه ای کار می شود و دارای تاج بزرگی هستند که شکوه و جلوه زیبایی به آنها می بخشد . سرویس خواب های کلاسیک قیمت بالایی دارند و برای افراد با بودجه کم توصیه نمی شوند .

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب های مدرن ساده هستند و تزیینات و منبت کاری زیادی ندارند سرویس خواب های مدرن از جنس چوب ، ام دی اف ، ملامینه و فلز تولید می شوند سرویس خواب های مدرن ظاهر هندسی دارند و در طرح های آنها از خطوط منحنی نیز استفاده می شود . سرویس خواب های مدرن محدودیت طرح ندارند و در طرح ها و رنگ های زیادی تولید می شوند . قیمت سرویس خواب های مدرن مناسب تر از سرویس خواب های کلاسیک است و افراد با بودجه متوسط و کم می توانند از این مدل سرویس خواب ها خریداری کنند .

سخت ترین انتخاب در بین سرویس خواب ها انتخاب سرویس خواب عروس است که در اینجا به چند نکته در مورد انتخاب سرویس خواب عروس می پردازیم .

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس در حین زیبایی باید شامل یک تخت خواب راحت باشد تخت خواب دونفره باید با توجه به فضای اتاق انتخاب شود ، ارتفاع استانداردی داشته باشد ، جنس تخت خواب باید با دوام و با کیفیت باشد و برای عروس و دامادهایی که در اوایل زندگی خود هستند باید از جنس باکیفیت انتخاب شود تا برای چند سال دوام داشته باشد . زوج های جوان در هنگام خرید بیشتر به زیبایی و ظاهر سرویس خواب توجه می کنند و این امر ممکن است باعث شود یک سرویس خواب نامرغوب خریداری کنند پس توجه کنید که اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید جنس سرویس خواب است . سرویس خواب عروس بیشتر از جنس چوب و ام دی اف ساخته می شود و دارای طرح ها و مدل های زیبایی هستند . در سرویس خواب عروس بیشتر از رنگ سفید و طلایی استفاده می شود این رنگ ها زیبایی و جلوه زیبایی به سرویس خواب می بخشند .

 

بسیاری از زوج های جوان در ابتدای زندگی می خواهند خانه ای لوکس داشته باشند و وسایل منزل جدیدشان را از جدیدترین و زیباترین مدل ها انتخاب کنند ، برای اینکه انواع مدل ها و طرح های جدید سرویس خواب را مشاهده کنید در سایت های اینترنتی جست و جو کنید چون معمولا در شهر های کوچک تنوع مدل کمی وجود دارد فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهند که جدیدترن مدل ها را مشاهده کنید و سفارش دهید . قبل از خرید حتما تحقیق کنید فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می کنید معتبر و با سابقه باشد پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه اینترنتی دی ایران خرید کنید این فروشگاه اینترنتی هم انواع مدل ها و طرح های با کیفیت را تولید می کند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و هم دارای سابقه بیش از ده سال خدمت رسانی به مشتریان است .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: