خرید بهترین میز ناهار خوری با قیمت ارزان
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه میز ناهارخوری یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی ماست .

برای خرید یک دست میز و صندلی استاندارد، باید توجه کنید که ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد. مثلا اگر شما قد بلندی دارید باید سراغ میزهایی بروید که از حد عادی بلندترند. نگران انتخاب میز مناسب هم نباشید، چون به‌راحتی می‌توانید تنوع در ارتفاع میزها پیدا کنید .

صندلی باید حالتی نرم و راحت داشته باشد و زاویه تشک زیرین تا تکیه‌گاه ۹۰ درجه باشد که هضم غذا به‌راحتی انجام شود. زمان غذاخوردن هرچقدر بیشتر طول بکشد و شما هرچقدر با فاصله و آهسته‌تر غذا بخورید، هضم غذا بهتر انجام شده و کمتر به دستگاه‌های بدن آسیب می‌رسد، اما اگر شما هنگام غذا خوردن احساس راحتی نکنید و حالتی استاندارد نداشته باشید، دوست دارید هرچه زودتر غذای‌تان را تمام کنید و به حالت اولیه بازگردید

جنس میزناهارخوری

جنس میز ناهاخوری بسته به نوع میز ناهارخوری متفاوت است .جنس میز ناهارخوری می تواند از فلز ، چوب ، ام دی اف ، پلی یورتان ، اچ دی اف و .. می باشد . در این میان میز ناهارخوری چوبی طرفداران بیشتری دارد و اکثر افراد برای استفاده خود از میز ناهار خوری چوبی استفاده می نمایند چون علاوه بر استحکام و مقاومت مدل های متنوع تری نسبت به سایر میز ناهارخوری ها دارد . همچنین میز ناهارخوری های چوبی را می توان به راحتی با سایر دکوراسیون منزل ست کرد .

 مدل میز ناهار خوری

 میز ناهار خوری ها از نظر مدل انواع مختلفی را شامل می شوند از این میان می توان به میز ناهارخوری گرد ، میز ناهارخوری مستطیلی ، میز ناهار خوری مثلثی ، میز ناهار خوری کمجا و .... اشاره نمود .

میز ناهارخوری گرد

این نوع میز ناهار خوری دارای قطرهای مختلفی است که قطر ۷۵ ، قطر ۹۰ و بالاتر را بسته به تعداد نفرات شامل می شود معمولا برای میز ناهار خوری های گرد ۲ نفره از قطر ۷۵ استفاده می نمایند وبرای میز ناهار خوری های ۴ نفره از قطر نفره و برای میز ناهار خوری ها با تعداد بالاتر از قطر های دیگر استفاده می نمایند.میز ناهار خوری گرد معمولا برای خانه هایی که آشپزخانه آن ها کوچک است و فضای کافی برای استفاده از میز ناهارخوری های مستطیلی را ندارند استفاده می شود . میز ناهارخوری های چوبی معمولا دارای صفحه ای شیشه ای هستند که زیبایی دو چندانی به میز خواهد بخشید .

میز ناهار خوری کم جا

این نوع میز ناهار خوری همان طور که از اسمش پیداست برای خانه هایی استفاده می شود که فضای کافی برای استفاده از میز ناهار خوری ندارند به کمک این نوع از میز ناهار خوری ها حتی در کوچکترین آشپزخانه ها هم می توانید غذای خود را بر روی میز سرو نمایید میز ناهار خوری های کمجا معمولا به شکل مبع و در ابعاد ۴ نفره و یا ۶ نفره وجود دارند البته تعداد نشیمن بالاتر نیز برای این نوع از میز ها وجود دارد .جنس اکثر این نوع میزها چوبی می باشد و به صورتی ساخته می شوند که صندلی ها در زیر آن قرار می گیرند تا فضای کمتری را اشغال نمایند .

میز ناهار خوری مستطیلی : این نوع میز ناهار خوی ها معمولا دارای مدل های متنوعی هستن و برای افرادی که خانه آن ها متراژ کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری را دارد استفاده می شود . میز ناهار خوری های مستطیلی دارای مدل های مختلفی از قبیل سلطنتی ، مدرن و .... هستند که مدل های سلطنتی آن برای خانه هایی با متراژ بالا استفاده می شود .میز ناهار خوری های مستطیلی از انواع۴ نفره ، ۶ نفره تا ۲۴ نفره قابل تولید هستند که شما می توانید بسته به تعداد نفرات و نیاز های خودتان تعداد صندلی های آن را تعیین نمایید.

بهترین محل قرار گرفتن میز ناهارخوری در کجاست ؟

بیش از هر چیزی نکته ای که برای خرید میز ناهارخوری حائز اهمیت است ابعاد میز ناهارخوری می باشد .شما باید ابعاد میز ناهارخوری را با توجه به متراژ آشپزخانه ی خودتان انتخاب کنید البته اگر مایل هستید که میز ناهارخوری را در آشپزخانه قرار دهید، چون در خانه هایی که متراژ آشپزخانه های آن ها کم است ترجیح می دهند که میز ناهارخوری خود را در سالن پذیرایی قرار دهند . در منازلی که آشپزخانه آنها دارای فضای کوچکتری است می توانند از میزناهار خوری های کم جا استفاده نمایند که هم کاربردی است و هم جای کمتری نسبت به بقیه میز ناهارخوری ها می گیرد . بهتر است که میز ناهارخوری در قسمتی از آشپزخانه قرار بگیرد که زیاد پر تردد نباشد یا اینکه میز ناهارخوری را قسمتی از آشپزخانه قرار ندهید که در دسترسی به وسایل آشپزخانه مانند یخچال و یا اجاق گاز دچار مشکل بشوید . میزهای گرد به دلیل فرم و شکل نرمی که دارند معمولا طرفداران بیش تری را نسبت به مدل های مستطیلی به خود جذب می کنند. این مدل ها برای گوشه ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

شما می توانید برای خرید بهترین میز ناهار خوری در انواع مختلف گرد ، مستطیلی ، مثلث و کمجا به سایت فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه نمایید و مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: