خرید اینترنتی سرویس خواب از تولیدی
نوشته شده توسط : لیلا

اگر شما هم دنبال خرید سرویس خواب از فروشگاه های اینترنتی هستید بهتر است که در این مقاله با ما همراه شوید ما در این مقاله مزایا و معایب خرید سرویس خواب از فروشگاه های اینترنتی و همچنین نکات لازم جهت خرید سرویس خواب مورد نظرتان را خواهیم گفت . شما می توانید در فروشگاه های اینترنتی انواع سرویس خواب جدید ، سرویس خواب دونفره و انواع سرویس خواب ها را پیدا کنید .

  1. شنبه ۲۳ آذر ۹۸ ساعت ۱۸:۱۹ (۱ ماه،۱ هفته قبل)
  2.  
  •  

اولین نکته ای که باید هنگام خرید های اینترنتی سرویس خواب به آن توجه نمود نماد اعتماد الکترونیک سایت می باشد حتما دقت داشته باشید که در هنگام خرید سرویس خواب سایت مورد نظرتان دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد در این صورت شما می توانید به راحتی از این سایت ها خرید بنمایید . نکته ی بعدی که در خرید اینترنتی سرویس خواب حائز اهمیت می باشد سابقه تاسیس آن سایت و یا تاریخچه ی آن می باشد. هر چقدر سابقه ی فعالیت کاری یک سایت بیشتر باشد مورد اطمینان تر و قابل اعتماد تر است همچنین رتبه ی سایت نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است . هر چقدر که رتبه ی سایت در رده بالاتری قرار بگیرد و لینک سایت در در رده های بالاتر قرار داشته باشد نشان دهنده ی فعالیت مثبت این سایت می باشد و می توانید راحت تر اعتماد نمایید . حتما سعی نمایید از سایت هایی خرید نمایید که شناخته شده باشند . 

از مزایای خرید اینترنتی اینست که میتوان یک سرویس خواب ارزان را در تنوع بسیار بالا پیدا کرد . شما براحتی می توانید در یک سایت اینترنتی تمامی سرویس خواب های مورد نظر خود را پیدا کنید و لازم نیست برای پیدا کردن سرویس خواب مورد نظرتان ساعت ها در بازار و یا مکان های دیگر به جستجو بپردازید تمامی سرویس خواب ها به همراه مشخصاتشان در سایت وجود دارند و شما می توانید از میان تمامی این سرویس خواب ها بهترین انتخاب را داشته باشید . از جمله ی مزایای خرید اینترنتی سرویس خواب می توان به این مورد اشاره نمود که بیشتر اجناس موجود در سایت های اینترنتی دارای تخفیف هستند که یک امتیاز مثبت به حساب می آید از جمله اینکه اینکه اکثر سایت های اینترنتی پرداخت درب منزل دارند یعنی بعد از اینکه شما سرویس خواب خود را را تحویل گرفتید و از صحیح و سالم بودن آن اطمینان حاصل کردید بعد از آن می توانید وجه را پرداخت کنید .علاوه بر این هزینه ی حمل نیز بر عهده ی شرکت مربوطه می باشد و شما هیچ گونه هزینه ی حملی پرداخت نخواهید کرد.

سرویس خواب

در اینجا به برخی از نشانه‌هایی که یک سایت خرید تقلبی است اشاره می شود :

پیشنهاد امروز

فروش ویژه TSCO TKM 8054 به مدت محدود

فروش ویژه TSCO TKM 8054 به مدت محدود

 

  • انتخاب عجیب برندها: برای مثال وب‌سایتی ادعا می‌کند که متخصص فروش لباس است، اما قطعات ماشین نیز می‌فروشد.
  • زبان ضعیف. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ، نویسندگان حرفه‌ای استخدام می‌کنند تا توضیحات محصول مناسبی وارد کنند. هنگامی که توضیحات ضعیفی نوشته شود، باید شما از خطر آگاه شوید.
  • قیمت‌ها به طرز شگفت‌آوری پایین هستند.
  • طراحی بسیار ضعیف: فروشگاه های آنلاین، خصوصاً آن‌هایی که در زمینه مد فعال هستند، طراحی بسیار قوی و وب‌سایتی با قابلیت استفاده بالایی دارند.

 

در ادامه توضیحات مختصری درباره ی سرویس خواب میدهیم تا نکات لازم جهت خرید اینترنتی سرویس خواب را نیز بدانید :

شاید اولین و مهمترین عامل در انتخاب یک سرویس خواب جنس آن باشد. سرویس خواب های موجود در بازار ایران عموما از 4 ماده ساخته می شوند. فلز، ورق ملامینه، ورق ام دی اف (MDF) و چوب. به طور خیلی خلاصه سرویس خواب چوبی از ام دی اف گرانتر است و سرویس خواب با جنس ام دی اف از ملامینه گرانتر است. در آخر نیز سرویس خواب فلزی قرار میگیرد. اما این چهار جنس به زبان ساده چه هستند و چرا اختلاف قیمت دارند؟سرویس های فلزی عموما از جنس آهن هستند و تقریبا همه قسمت های آنها از فلز ساخته می شود. این سرویس ها دارای قسمت های معمول یک سرویس خواب هستند اما به اندازه محصولات چوبی دارای ظرافت نیستند و صرفا برای مواردی که از نظر بودجه در تنگنا باشید توصیه می شوند.

همانطور که اشاره شد ام دی اف و ملامینه ورق هستند.

اجزای سرویس خواب و وجود قطعات اضافی

هر سرویس خواب حداقل باید دارای قطعات زیر باشد (که بتوان لغت سرویس را به آن نسبت داد). یک عدد تخت دو نفره، دو عدد پاتختی، یک عدد میز آرایش (یا میز دراور یا میز توالت) همراه با قاب آینه و صندلی. اینها قسمت های استاندارد، معمول و لازم برای یک سرویس خواب است. برخی سرویس خواب ها دارای یک جز اضافی به نام پاف نیز هستند که در پایین تخت قرار می گیرید (پاف جز اصلی یک سرویس خواب نیست و وجود آن تنها یک مزیت محسوب شده و عدم وجود آن نقص به شمار نمی آید).نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید وجود ست کمد یا بوفه یا میز تلویزیون یا ... در کنار سرویس می باشد. شاید اصلی ترین جز کمد باشد که به دلیل استفاده سرویس در اتاق خواب و نیاز به کمد در این اتاق، چه بهتر است که کمد انتخابی شما با سرویس خوابتان نیز ست باشد. برخی تولید کنندگان کمد ست با سرویس خوابشان را نیز تولید می کنند که به هیچ عنوان اجباری در خرید آن نمی باشد و هزینه آن جدای هزینه خود سرویس محاسبه می شود. اما برای آن دسته از خریدارانی که ست بودن برایشان با اهمیت است در نظر داشتن این موضوع ضروری است چرا که معمولا هیچ شرکتی ست کمد با سرویس خواب شرکت دیگری را تولید و عرضه نمی کنند.

سرویس خواب

اما شما به کدام مورد نیاز دارید؟ اگر بودجه کمی برای سرویس خواب در نظر گرفته اید ناچارا باید از بین سرویس های ملامینه گزینه خود را انتخاب کنید. هرچند ممکن است چند گزینه MDF نیز بتوانید با این بودجه تهیه کنید اما توصیه ما یک محصول با کیفیت ملامینه است و نه یک سرویس خواب ام دی اف نا مرغوب. اگر قصد دارید بیش از این مبلغ هزینه کنید گزینه های شما بسیار متنوع خواهد بود و علاوه بر محصولات ملامینه از سرویس های ام دی اف نیز حتما در بین بازدید های خود دیدن فرمایید. اما اگر نیاز به یک سرویس خواب خاص دارید و به دنبال محصولی هستید که در کمتر جایی نمونه آن قابل مشاهده باشد پس حداقل باید 3.5 میلیون تومان برای سرویس خواب خود بودجه در نظر بگیرید تا بتوانید از بین مدل های چوبی و استیل یک مورد را انتخاب کنید.

اگر بودجه کمی در اختیار دارید اصلا نگران انتخاب محصولات ملامینه نباشید. سرویس خواب به ندرت در معرض آب قرار می گیرد (پس احتمال باد کردن آن بسیار پایین است) و اگر از تولید کننده معتبری محصول خود را خریداری کنید و از ورق و ماشین آلات مرغوب استفاده شده باشد آنگاه به احتمال بسیار زیاد سرویس خواب شکیل و مرغوبی تحویل خواهید گرفت.

در آخر توصیه ما به شما خرید از فروشگاه های معتبر است دی ایران در این زمینه بسیار قوی عمل کرده است و با سابقه 10 سال فروش آنلاین توانسته اعتماد و اعتبار بالایی در این زمینه به دست آورد .پس بهتر است از یک فروشنده با تجربه خرید کنید تا در صورت بروز هر گونه اشکال و ایرادی، یک شخص پاسخگو برای حل مشکل وجود داشته باشد. 

منبع




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: