راهنمای خرید سرویس چوب عروس
نوشته شده توسط : لیلا

یکی از اصلی ترین قسمت های هر عروسی خرید جهیزیه است که می تواند خاطره انگیز شود با توجه به اینکه هزینه زیادی صرف خرید جهیزیه می شود و این  وسایل باید سال های زیادی استفاده شوند در خرید آنها باید دقت کنیم . قبل از خرید جهیزیه باید با وسایل آن آشنایی کامل داشته باشیم , هنگام خرید وسایل گران قیمت نظیر وسایل برقی و سرویس چوب عروس به کیفت آنها توجه کنید .

اصلی ترین جز در خرید جهیزیه سرویس چوب است که شامل سرویس خواب , مبلمان , بوفه , میز تلویزیون و … می باشد . که در این میان قیمت سرویس خواب و همچنین قیمت مبل راحتی از سایر اجزا بیشتر است .

سرویس خواب عروس علاوه بر نرمی و راحتی باید نمای زیبا و چشمگیری داشته باشد و با سایر اجزای اتاق هماهنگ باشد . سرویس خواب شامل تخت خواب , کمد لباس , پاتختی , پاف و میز آرایش می باشد .

یکی دیگر از ضروریات سرویس چوب عروس مبلمان است مبل ها انواع مختلفی دارند مبل های کلاسیک و مبل راحتی  از انواع مبل بشمار می روند . قیمت مبل های کلاسیک یا سلطنتی به علت منبت کاری و ظرافتی که دارند بالاتر از مبل های راحتی و اسپرت است . هنگام خرید مبلمان می توانید میز ناهار خوری را نیز خریداری کنید و با مبلمان ست کنید . قیمت میز ناهار خوری نیز بستگی به مدل میز ناهار خوری و جنس چوب و پارچه بکار رفته برای تولید میز دارد .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

در خرید سرویس چوب جهیزیه عروس به چه نکاتی توجه کنیم ؟

  • قیمت سرویس چوب بستگی به طرح و مدل انتخابی دارد قیمت سرویس چوب های مدرن مناسب تر از مدل های سلطنتی است . سرویس چوب های سلطنتی زیبایی چشمگیری دارند اگر هزینه کافی برای خرید سرویس چوب در اختیار دارید از مدل های سلطنتی انتخاب کنید  ولی اگر میخواهید یک سرویس چوب ارزان بخرید از مبل های راحتی و تخت خواب های مدرن انتخاب کنید .
  • برای خرید تخت خواب عروس قبل از رفتن به خرید طول و عرض اتاق را اندازه بگیرید و مشخص کنید می خواهید تخت را کجا قرار دهید تا بتوانید تخت ایده ال خود را خریداری کنید .
  • توجه داشته باشید همیشه انتخاب از بین مدل های آماده ریسک کمتری دارد وقتی مدلی را برای تولید سفارش می دهید ممکن است بعد از تولید در جزئیات اشکالاتی باشد و همچنین قیمت تمام شده محصول نسبت به مدل های آماده گرانتر در می آید .
  • سرویس خواب های ملامینه ارزانتر از ام ای اف , سرویس ام دی اف ارزانتر از سرویس های چوبی است . با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید از بین مدل های ملامینه یا ام دی اف یا چوبی انتخاب کنید .
  • اگر می خواهید سرویس خوابتان با میز تلویزیون , بوفه و کمد ست باشند همه  این وسایل را از یک تولید کننده بخرید تا هارمونی بین وسایل چوبی برقرار باشد .
  • اگر اتاق خوابتان فضای کمی دارد بجای اینکه کمد بخرید تخت کشودار بخرید , از کشوهای زیر تخت می توانید به جای کمد استفاده کنید با این کار فضای کمتری از اتاق خواب اشغال می شود .
  • در ماه هایی که بازار کساد است به خرید جهزیه بروید مانند ماه های محرم و صفر . در این ماه ها هم قیمت ها واقعی است و هم خریدتان زودتر و بدون تاخیر به دستتان می رسد .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس شامل تخت خواب , پا تختی , پاف و میز آرایش می باشد . سرویس خواب ها در دو نوع مدرن و سلطنتی تولید می شوند . نوع سلطنتی سرویس خواب دارای منبت کاری و ظرافت کاری است و زیبایی چشمگیری دارد و معمولا برای سرویس عروس نوع سلطنتی را انتخاب می کنند .

مهمترین ملاک انتخاب تخت عروس طراحی آن است اگر تخت خواب درست طراحی شده باشد علاوه بر زیبایی که به اتاق خوابتان می دهد خواب راحتی را برایتان به ارمغان می آورد .

اگر می خواهید تخت خواب ارزانی برای جهزیه تان بخرید از بین مدل های فلزی انتخاب کنید . نمونه های فلزی هم ارزانتر هستند و هم خیلی دیر خراب می شوند فقط تنوع مدل زیادی ندارند ولی اگر برای هزینه ای که در نظر گرفته اید محدودیت زیادی ندارید و بیشتر مدل و طرح برایتان اهمیت دارد به سراغ مدل های چوبی و ام دی اف بروید که هم تنوع زیادی دارند و هم بسیار زیبا و شیک هستند .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

مبلمان عروس

از آنجایی که بیشترین فضای منزل نوعروس را مبلمان پر می کند انتخاب و خرید مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است با خرید مبلمان شیک و زیبا باعث بهتر دیده شدن منزلتان می شوید سعی کنید از نمونه های آماده انتخاب کنید چون ممکن است شما پارچه ای را برای رویه مبلتان انتخاب کنید که در ذهن خودتان بسیار شیک و زیبا باشد ولی وقتی روی مبلمان کار شود زیاد باب میلتان نباشد و توی ذوقتان بزند .

معمولا برای جهیزیه مبلمان راحتی خریداری می شود که کاربرد بیشتری دارد و برای استفاده روزمره بیشتر بکار می رود ولی اگر شما فضای زیادی دارید و می خواهید بیشتر هزینه کنید می توانید یک دست مبل استیل یا کلاسیک هم خریداری کنید .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

میز تلویزیون

میز تلویزیون و بوفه تان را هم از تولیدی که مبلمان خریداری کرده اید بخرید تا مبلمانتان ست کنید .

اندازه میز تلویزیون اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد چون هر میزی با هر تلویزیونی متناسب نیست و این به تلویزیون شما بستگی دارد . باید میزی را انتخاب کنید که وقتی تلویزیون روی آن قرار بگیرد از هر طرف 10 سانتیمتر اضافه بماند . قبل از خرید جای قرار گرفتن میز تلویزیون را اندازه بگیرید و طوری برنامه ریزی کنید که میز تلویزیون دقیقا وسط دیواری قرار بگیرد که برای میز تلویزیون در نظر گرفته اید .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

میز ناهار خوری

میز ناهارخوری هم از ضروریات سرویس چوب عروس است .

انتخاب میز ناهارخوری بستگی به سلیقه و بودجه افراد دارد . نشیمن میز ناهار خوری بستگی به فضایی دارد که قرار است میز ناهار خوری آنجا قرار بگیرد اگر فضای کمی در اختیار دارید میز ناهار خوری 4 نفره یا 8 نفره انتخاب کنید ولی اگر فضای بزرگی دارید می توانید میز ناهار خوری 12 نفره خریداری کنید .

راهنمای خرید سرویس چوب عروس

بعضی ها ممکن است بخواهند دو دست میز ناهار خوری خریداری کنند این بستگی به سلیقه و بودجه افراد دارد .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: