روتختی و سرویس خواب کودک متنوع در طرح و رنگ
نوشته شده توسط : لیلا
روتختی های دی ایران را می توانید در طرح ها و رنگ های متنوع بیابید. رو تختی را باید با توجه به دکور و رنگ اتاق خواب خود انتخاب کنید. در هنگام خرید روتختی به نکاتی مانند جنس، وزن، اندازه و تعداد تکه های آن دقت کنید.

روتختی های دی ایران، متنوع در طرح و رنگ

روتختی جزء آن دست از وسایلی است که زیبایی خاصی را به دکور اتاق خواب شما می دهد، اما در انتخاب روتختی فقط نباید به ظاهر زیبای آن توجه کرد. رو تختی باید آرامش و تمیزی را هنگام خواب برای شما فراهم آورد. در دی ایران می توانید روتختی های متنوع با طرح های جذاب بیابید که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارند. امروزه می توانید رو تختی هایی از جنس کتان، پنبه، ابریشم، ترکیبی از پنبه و پلی استر با هم را بیابید. در این میان سعی کنید تا از روتختی هایی استفاده کنید که تماما از جنس پنبه باشد که البته دارای قیمت بیشتری نیز می باشند.
روتختی
روتختی
 
روتختی هایی که در دی ایران عرضه می شوند دارای قطعات و تکه های مختلفی است مانند:لحاف، ملحفه و رو بالشی.  روتختی های ارائه شده در دی ایران داری الیافی است که آنتی باکتریال و  ضد حساسیت می باشند.

سرویس خواب نوجوان، انتخابی مهم در مبلمان منزل

سرویس خواب نوجوان از آن دست وسایلی است که نوجوان بیشترین تماس و برخورد را با آن دارد و از همین رو والدین سعی می کنند تا جنسی را انتخاب کنند تا بیشترین دوام را داشته باشد و در عین حال پاسخگوی نیاز فرزند نوجوان آنها باشد. گروه صنعتی دی ایران سعی کرده است تا با استفاده از طرح های نوین وجذاب سرویس خواب های مدرن و مناسبی را برای نوجوانان تولید و عرضه کند که علاوه بر استحکام و زیبایی ، قیمت مناسبی را نیز برای محصولات خود داشته باشد.
سرویس خواب
 
سرویس خواب نوجوان را در طرح های دخترانه و پسرانه می توانید از جنس های مختلفی مانند فلز ، چوب ، ام دی اف و ملامینه  و یا حتی ترکیبی از دو جنس مثلا فلز و چوب در بازار  بیابید.  برای آن دسته از محصولاتی که از ام دی اف ساخته می شوند برای استحکام بیشتر از روکش هایی استفاده می کنند که یکپارچه بوده و در برابر آب و خش مقاوم هستند. دی ایران این امکان را برای شما فراهم آورده تا با هر سلیقه و توان مالی سرویس خواب نوجوان خود را به راحتی بیابید و خریداری کنید.
 
بهتر است سرویس خواب نوجوان خود را به گونه ایی خریداری نمایید که با رشد و بالغ شدن فرزندتان بتواند سازگاری داشته باشد از این رو دی ایران به شما پیشنهاد می دهد تا از سرویس خواب نوجوان چند منظوره استفاده کنید تا حداقل برای چند سالی نیاز به خرید دوباره سرویس خواب برای نوجوان خود نباشید.

سرویس خواب نوزاد، را با دقت انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد همواره یکی از دغدغه های والدین است.سرویس خواب نوزاد علاوه بر زیبایی در طرح و رنگ باید از جنس مرغوبی تهیه شده باشد تا باعث ایجاد حساسیت نشود.  از این رو دی ایران به شما پیشنهاد می دهد تا در انتخاب سرویس خواب نوزاد دقت بیشتری داشته باشید و سعی کنید سرویسی از جنس چوب انتخاب کنید. 
 
چوب جنسی است که میزان آلودگی کمی  نسبت به فلز و ام دی اف دارد و گزینه مناسب تری نسبت به سایر جنس ها می باشد و از این رو دارای قیمت بالاتری نیز است، بعد از چوب می توان به سراغ محصولاتی از جنس ام دی اف رفت که با استفاده از روکش های مناسب می توان با قیمت مناسب تری آنها را تهیه کرد. در دی ایران  می توانید سرویس خواب نوزاد را در جنس ها و طرح های مختلف بیابید و از آنجا که دی ایران دست واسطه ها را از محصولات خود کوتاه کرده است توانسته است تا تعادل را در قیمت های خود تا آنجا که ممکن است حفظ کند.
سرویس خواب نوزاد
یکی دیگر از ویژگی های مهم سرویس خواب نوزاد این است که بتوان از تخت به عنوان کمد نیز استفاده کرد. از این رو گروه دی ایران با تعبیه کشو هایی در زیر تخت این امکان را برای والدین فراهم می کند تا وسایل مربوط به فرزند خود در نهایت پاکیزگی و نظم نگهداری کنند.
 
دی ایران به نظافت و گردش هوا در سرویس خواب نوزاد نیز توجه ویژه ایی دارد. بدین جهت ارتفاع سرویس خواب نوزاد را به گونه ایی در نظر میگیرد تا هوا در آن جریان داشته باشد و در ضمن بتوان به راحتی تخت را تمیز کرد تا مانع جمع شدن و لانه گزینی حشرات شود.

 با آینه کنسول منزل خود را شیک کنید.

آینه کنسول از آن دست وسایلی است که در عین سادگی می تواند تغییر بسزایی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد. امروزه با توجه به فضای محدود منزل آینه کنسول می تواند انتخاب بسیار مناسبی به جای ویترین و بوفه باشد. گروه دی ایران با استفاده از طرح ها و نقش های متنوع اقدام به تولید آینه کنسول هایی شیکی کرده است که می تواند به فضای خانه ی شما جلوه ایی خاص دهد. با توجه به طرح های متنوع در دی ایران به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا تصمیم بگیرید آینه کنسول را در کجای منزل خود میخواهید قرار دهید.
آینه کنسول
آینه کنسول
 
معمولا آینه کنسول را در جلوی ورودی های منزل قرار می دهند تا جایگاهی برای گلدان و یا وسایل تزئینی باشد. در این حالت معمولا از آینه کنسول های کوچکتر استفاده می شود. آینه کنسول را می توانید در اتاق خواب نیز استفاده کنید و از آن به عنوان میز آرایش بهره ببرید . دی ایران با ارائه طرح های متنوع می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: