دکوراسیون داخلی زیبا با سرویس خواب، میز تلویزیون، مبل راحتی و میز ناهار خوری گرد
نوشته شده توسط : لیلا

برای داشتن خانه ای زیبا و در عین حال کاربردی، تمامی اسباب و لوازم به کار برده شده در آن بایستی تناسب خوبی با یکدیگر داشته و در عین حال از دوام و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند. میز تلویزیون، مبل راحتی، سرویس خواب و حتی یک میز ناهار خوری گرد ساده همگی در دکوراسیون خانه شما تاثیرگذار هستند.

سرویس خواب یکی از ضروریات زندگی امروز محسوب می شود. مشغله کاری، دوندگی های روزمره و فعالیت های دشوار باعث می شود تا زمان استراحت و خواب بیشتر از هر زمان دیگری مورد نیاز افراد قرار بگیرد. طبیعتا داشتن بستری خوب و راحت برای خوابیدن و استراحت ضروری است و این زمان می تواند انرژی مورد نیاز فرد برای روز بعد را در اختیار او قرار دهد. بنابراین بایستی در انتخاب سرویس خواب دقت بیشتری به خرج دهید. علاوه بر این جنبه زیبایی شناختی نیز در زندگی مدرن کنونی مساله اساسی است. مردی که بیشترین زمان خود را در خارج از منزل به کار و تلاش مشغول است، زنی که تمام روز را صرف خانه داری می کند، هر دو نیاز دارند تا از اتاق خوابی شیک و زیبا در ساعات پایانی روز لذت ببرند. این زیبایی روحیه خانواده را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. البته قرار نیست حتما عروس و داماد باشید تا بتوانید زیبایی و راحتی را در حق انتخاب سرویس خواب منزل خود دخیل بدانید. داشتن منزلی زیبا و یا خوابی آسوده حق هر فردی با هر سن و سال می باشد. این فرصت را از خود دریغ نکنید.

 خرید سرویس خواب

یک مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مبل راحتی انواع مختلفی دارد. نه فقط مدل بلکه متریال و جنس آن نیز تنوع زیادی به خود اختصاص داده است. یکی از اصلی ترین مواردی که بایستی در هنگام انتخاب مبل راحتی مدنظر قرار دهید، سایز و اندازه آن است. اینکه در یک خانه آپارتمانی با فضایی محدود زندگی می کنید و یا یک ویلای بزرگ دارید هر دو نیازمند مبل راحتی متناسب خود هستند. کیفیت نیز از دیگر مواردی است که حتما بایستی به آن دقت شود. مبل راحتی چوبی نه تنها زیبایی و کیفیت بهتری دارد، بلکه به مراتب گرمای بیشتری نیز به فضای داخلی اتاق نشیمن شما می بخشد. اما مرغوبیت و جنس چوب، پارچه و سایر موارد به کار برده شده در آن نیز دوام کار را تحت تاثیر قرار می دهد. نکته سوم جنبه ظاهری مانند رنگ و مدل می باشد. اینکه دکوراسیون کلاسیک با رنگ های قهوه ای تند را می پسندید و یا نشیمنی مدرن با مبل راحتی رنگ های روشن و جذاب مانند نارنجی و بنفش را ترجیح می دهید، همگی به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد. فقط سعی کنید رنگ و مدلی را انتخاب کنید که بتواند در کنار سایر اجزای اتاق نشیمن یا سالن خانه شما نیز زیبایی خود را حفظ کند.

مبلمان منزل

طراحی داخلی منازل همیشه به داشتن یک میز تلویزیون مناسب تاکید می کند!

میز تلویزیون بایستی به جز نگهداری تلویزیون شما، زیبایی را نیز در اتاق نشیمن تامین کند. طراحان دکوراسیون داخلی به تمامی فضاهای خانه اهمیت می دهند و برای بهبود کاربری و زیبایی تمام قسمت های آن وسایل مناسب را پیشنهاد می دهند. البته نیازی نیست که حتما یک طراح داخلی این موضوع را به شما گوشزد کند. همگی به خوبی می دانیم که صنایع چوبی یکی از پرکاربردترین و همچنین پرطرفدارترین لوازم خانه ها هستند. میز تلویزیون، مبل راحتی و یا حتی میز ناهارخوری، هر کدام در جایگاه خود اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال زندگی بدون تلویزیون در عصر کنونی کمی غیر قابل تصور می باشد و به همین ترتیب میز تلویزیون نیز از ضروریات خانه به حساب می آید. به خصوص در خانواده هایی که فرزندان نیز وجود داشته باشند یقینا تلویزیون یکی از پر کاربردترین لوازم خواهد بود. بنابراین وجود یک میز تلویزیون جادار و شیک که از متریال با کیفیت نیز ساخته شده باشد، می تواند گوشه اتاق نشیمن هر خانه ای را زیباتر و کاربردی تر سازد.

طرح میز تلویزیون

میز ناهارخوری گرد صمیمیت وعده های غذایی شما را دو چندان می سازد.

میز ناهار خوری گرد شاید از ضروریات زندگی نباشد اما یقینا تاثیر بسزایی در راحتی و زیبایی منازل دارد. چه چیزی بهتر از یک میز ناهار خوری گرد می تواند اعضای خانواده را دور هم جمع کند؟ میزهای غذا خوری یکی از محصولات پر کاربرد صنایع چوبی محسوب می شوند که حتی یکی از کوچکترین آن ها برای هر خانه ای زیبایی خاصی می بخشد. میزهای ناهار خوری انواع مختلفی دارند. تنوع جنس، مدل، رنگ و تعداد صندلی ها همگی باعث شده است تا انتخابی متناسب خانه و خانواده خود داشته باشید. اما از بعد روانشناختی میز ناهار خوری گرد باعث صمیمیت بیشتر اعضا در هنگام سرو وعده های غذایی می گردد. اگر حتی به تازگی ازدواج کرده اید و فرزند و یا مهمان زیادی ندارید، یک میز ناهار خوری گرد کوچک فضای دکوراسیون خانه شما را بسیار زیباتر از قبل کرده و عاشقانه های سفره هایتان را دو چندان خواهد ساخت.

میز ناهار خوری گرد

 منبع




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: