مبل ال و انواع آن در نمونه هاي راحتي و استيل
نوشته شده توسط : لیلا

خبرگزاری آریا- مبل مهمترین جزء دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن است و مدل های متنوع آن می تواند در جذابیت و زیبایی دکوراسیون تاثیر بسزایی داشته باشد . مبل ال در انواع طرح های راحتی ، نیمه سلطنتی و سلطنتی وجود دارند که شما می توانید متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود مدل مبل را با طرح و رنگ دلخواه انتخاب کنید . امروزه در میان انواع مبل ال آنهایی که بصورت مبل راحتی هستند میان مردم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و علت این محبوب بودن را می توان در کارایی و زیبایی این نوع مبل پیدا کرد .گرچه انواع ال در نمونه های مبل استیل هم زیبایی خود را دارند و نمیتوان از لحاظ دکوراسیون داخلی آنها را دور از نظر داشت .
مبل ال شکل با هر دکوراسیون و سبکی به آسانی هماهنگ می شود و علاوه بر راحتی بسیار خوب زیبایی چشمگیری به اتاق نشیمن می بخشد . مبل ال جزء پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین انواع مبل است زیرا علاوه بر زیبایی فضای کمتری را در مقایسه با سایر انواع مبلاشغال می کند و افراد بیشتری نیز می توانند از آن استفاده کنند .
مبل ال راحتی از چند تکه مبل جدا از هم تشکیل می شود که در کنار همدیگر قرار می‌گیرند این مبل مدرن می‌تواند در قسمت‌های مختلف خود دارای دسته باشد و علاوه بر نشستن می‌توان از آن برای خوابیدن هم استفاده کرد . به علت کوچک بودن خانه های امروزی طراحان سعی دارند با توجه به فضای خانه دکوراسیون داخلی را به گونه ای طراحی کنند که وسایل و تزیینات فضای کمتری را اشغال کنند به همین علت مبل راحتی ال شکل برای خانه های کوچک گزینه بسیار مناسبی می باشد .

مبل ال راحتی برای خانه هایی که سبک مدرن دارند مناسب تر و کاربردی تر از سایر سبک های منازل می باشد و مبل های ال بزرگ اگر چه فضای زیادی را اشغال می کنند اما مکانی اضافه برای نشستن و خوابیدن برای شما فراهم می کنند و همچنین فضاهای بلااستفاده در گوشه های اتاق نشیمن را به خوبی پر می کنند . برای زیبایی هر چه بیشتر منزل می توان مبل های ال راحتی را با انواع میز ناهار خوریست کرد .
اکثر مبلهای ال در طراحی خود خطوط صاف و مستقیمی دارند که مناسب‌ترین گزینه برای خانه های مدرن هستند اما همانطور که گفتیم این نوع مبل برای هر دکوراسیون مناسب است و مدل های منحنی شکل و گرد با پارچه های چرمی نیز در بین مبلهای ال شکل دیده می شوند که با سبک های کلاسیک و سنتی هماهنگی بسیار خوبی دارند
.
از پارچه های مورد استفاده برای روکش مبل های راحتی ال شکل می توان به مازراتی ، مکس ، پورش ، بوگاتی و ملیتا اشاره کرد . مبل ال با توجه به ابعاد انواع متنوعی دارد که مبل ال
3 نفره ، 5 نفره و 7 نفره از انواع آنها می باشند و ابعاد متفاوتی با یکدیگر دارند . طول مبل ال 3 نفره معمولا بین 1.98 تا 2.33 سانتی متر و عرض آن بین 98 تا 100 سانتی متر طول و عرض مبل ال 5 نفره با همدیگر برابر است و بین 141 تا 148 متر می‌باشد طول و عرض مبل 7 نفره هم 240 تا 300 سانتی متر است .

مبل ال چرمی :

مبل چرمی ظاهری شیک و مدرن دارد به همین علت انتخاب بسیار مناسبی برای تمامی دکوراسیون های منازل است . امروزه مبل ال چرمی نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است زیرا ترکیب مدل ال و چرم ظاهری بسیار دوست داشتنی و خاص دارد که به آسانی با دکوراسیون اتاق نشیمن هماهنگ می شود .

در میان مبل های مختلف ، مبل چرم مشکی رنگ ظاهر مدرن تری دارد و می تواند جلوه ای ساده و ظریف در سالن پذیرایی به وجود آورد . برای طراحی این نوع مبل منحصر به فرد از فوم سخت برای صندلی ها و فوم نرم برای پشتی استفاده می کنند . مبل ال چرمی با زیبایی و راحتی فراوان خود می تواند فضای دنج و آرامی را برای شما بسازد .

مبل ال پارچه ای:

مبلمان پارچه ای به راحتی فضایی گرم و صمیمی در اتاق نشیمن شما به وجود می آورد . مبل های پارچه ای تنوع بیشتری در رنگ و الگوی خود دارند به همین علت تعداد مدل های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند تا راحت تر بتوانید مطابق با سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود ، مبل مورد نظر را پیدا کنید . مبل ال پارچه ای هم فضای راحت و دنجی برای شما فراهم می کند . کوسن های پارچه ای هم از جمله لوازم تزیینی بسیار خاصی هستند که باعث می شوند زیبایی مبل ال راحتی چندیدن برابر شود .

مبل ال تختخواب شو:

بعضی از مبل های ال شکل می توانند تختخواب شو نیز باشند که این نوع مبل یکی از راحت ترین و زیباترین انواع مبل ال راحتی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد . قسمت ال مبل با فشار دادن از مبل جدا می شود و فضای بسیار زیادی را برای قرار دادن وسایل مختلف مانند بالشت و پتو فراهم می کند .
سپس با کشیدن مبل به سمت جلو صاحب یک تخت بسیار زیبا و راحت خواهید شد  و به قول معروف با یک تیر دو نشان بزنید . این نوع مبل برای خانه های کوچک و دفتر های کار نیز بسیار مناسب است و با انتخاب آن می توانید به راحتی صاحب مبل ال ، کشو بزرگ و تخت خواب به صورت همزمان شوید
.

نحوه خرید مبل ال راحتی:

امروزه به علت اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی ، مبل ال راحتی در مدل های متنوع و زیبایی طراحی و تولید شده است . برای خرید انواع مبل ال می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید . اگر قصد خرید حضوری و دیدن انواع مبل ال راحتی از نزدیک را دارید می توانید به بازار بزرگ تهران مراجعه کنید و برای کسانی که امکان و وقت خرید به صورت حضوری را ندارند مراجعه به سایت های معتبر که دارای انواع متنوع مبل ال می باشد ، توصیه می شود .
در این مقاله انواع مبل ال راحتی برای دکوراسیون های زیبا و لوکس آشنا شدید که امیدوار هستیم این مدل ها مورد توجه تان قرار گررفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آنها مبل زیبا و شیک متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید
.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: