امروزه آینه کنسول به یک جزء بسیار مهم در طراحی دکوراسیون منزل تبدیل شده است که توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد از این رو دانستن راهنمای خرید آینه کنسول در هنگام انتخاب آن می تواند کمک بسیار زیادی به شما کمک کند .

آینه کنسول تاریخچه با قدمتی دارد و از گذشته در قصر پادشاهان و اشرافی ها تا به امروز در خانه‌های مردم عادی کاربرد داشته است . در بسیاری از موارد آینه کنسولها با بوفه و ویترین و همچنین میز تلویزیون و جلومبلی عسلی ست میشوند .و مانند دیگر لوازم دارای تنوع بسیار زیادی است که هرکدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند و انتخاب آینه کنسول مناسب اهمیت زیادی دارد .

میز کنسول معمولاً همراه با آینه کنسول به صورت ست طراحی و تولید می شوند و آینه بسته به سبک و مدل میز کنسول طراحی های متفاوتی دارد و با داشتن تنوع بسیار بالا با هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیون و همچنین با دیگر وسایل خانه مانند مبل به خوبی هماهنگ می شود . با ما همراه باشید تا در ادامه با آینه کنسول و انواع آن بیشتر آشنا شویم .

پیشنهاد امروز

میخوای ماشینتو بفروشی؟ اینجا قیمت بگیر و یه روزه بفروش!

میخوای ماشینتو بفروشی؟ اینجا قیمت بگیر و یه روزه بفروش!

محل قرارگیری آینه کنسول :

نکته مهم در مورد راهنمای خرید آینه کنسول توجه به فضایی است که می خواهید آن را قرار دهید . با توجه به ابعاد و اندازه فضا ، نوع چیدمان و سبک دکوراسیون می‌توان مناسب ترین آینه کنسول را انتخاب کرد . آینه کنسول می‌تواند در قسمت ورودی منزل و یا سایر اتاق ها قرار گیرد تا در عین زیبایی فضایی برای گذاشتن وسایل فراهم آورد . هنگامی که کنسول در سالن پذیرایی قرار داده می‌شود آینه کوچکتری نسبت به وقتی که کنسول در قسمت ورودی است ، دارد زیرا کنسولی که در پذیرایی قرار می گیرد بیشتر روی وسایل دکوری تاکید دارد .

در اتاق خواب نیز می توان از انواع آینه کنسول استفاده کرد که اندازه آینه آنها به سلیقه و نوع نیاز بستگی دارد کنسول آن نیز می تواند یک دراور شیک باشد . به طور کلی اگر آینه کنسول در محل مناسب قرار گیرد به راحتی زیبایی دکوراسیون منزل را چند برابر می کند .

آینه کنسول مدرن :

یکی از سبک های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون منزل سبک مدرن است که در عین سادگی جذابیت بسیار زیادی دارد . در دکوراسیون های مدرن از مبلمانی استفاده می شود که امروزی و اسپرت باشد آینه کنسول مدرن هم یکی از وسایلی است که با داشتن طرح و رنگ های متنوع برای سبک مدرن قابل استفاده می باشد . رنگ سفید و مشکی برای آینه کنسول های مدرن مناسب ترین رنگ و ام دی اف مناسب ترین متریال است .

آینه کنسول سلطنتی :

یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع آینه کنسول سلطنتی آن است که برای چیدمان های اشرافی و لوکس کاربرد بسیار زیادی دارد . این مدل از آینه کنسول ها که معمولا تم طلایی رنگ دارند طرح بسیار زیبا و خاصی داشته و باعث چند برابر شدن جذابیت منزل می شوند .

به راحتی می‌توان در کنار مبل سلطنتی سالن پذیرایی از یک آینه کنسول سلطنتی زیبا استفاده کرد و از زیبایی آن بهره برد . به طور کلی آینه کنسول سلطنتی به تنهایی وسیله ای خیره کننده است که چشم همه را به خود خیره می کند و می تواند مرکز توجه در چیدمان وسایل باشد زیرا انتخاب آینه کنسول مناسب با فضا از اهمیت زیادی برخوردار است .

52

آینه کنسول چوبی :

یکی از نکات بسیار مهم راهنمای خرید آینه کنسول توجه به جنس آن است و چوب یکی از پرطرفدارترین و زیبا ترین متریال برای آینه کنسول می‌باشد . آینه کنسول چوبی برای اتاق مطالعه می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد . از آینه کنسول چوبی همچنین می توان به عنوان میز آرایش در اتاق خواب بهره برد .

به طور کلی ایده پردازی با آینه و میز کنسول به قدری زیاد است که می‌توان به‌عنوان آیینه شمعدان عروس ، جاکفشی درب ورودی و … از آن استفاده کرد . آینه کنسول چوبی برای سبک کلاسیک مناسب‌ ترین گزینه‌ است و زیبایی خاصی با آن می بخشد .

چوب هایی که به رنگ فندقی ، گردویی و ماهاگونی هستند علاوه بر داشتن زیبایی ، ماندگاری فراوانی هم دارند . چوب از گذشته تا به امروز جذابیت خاص خود را حفظ کرده و هیچگاه از مد نیفتاده است . اگر چوب های مورد استفاده در آینه کنسول منبت کاری شوند زیبایی و جذابیت آنها چندین برابر می شود و برای دکوراسیون های شیک و مجلل مناسب هستند .

نحوه خرید آینه کنسول :

آینه کنسول از جنس ها و مدل های مختلفی مانند چوب ، برنز ، ام دی اف ، سنگ مرمر و … ساخته می شوند که هرکدام کاربرد و جذابیت خاص خود را دارند .

در آخر هر آینه کنسولی برای هر فضایی مناسب نیست به عنوان مثال آینه کنسولی که با چوب و منبت کاری های فراوان ساخته شده برای خانه های بزرگ با دکوراسیون شیک و مجلل گزینه ی خوبی است و آینه کنسول های ساده و کوچک برای فضاهای کوچک تر با دکوراسیون  مدرن مناسب می باشند . قبل از انتخاب آینه کنسول میزان بودجه ی خود را در نظر بگیرید تا با توجه به آن بهترین انتخاب را داشته باشید . داشتن تنوع بسیار زیادی آینه کنسول در رنگ و مدل باعث شده با همه سبک های دکوراسیون به خوبی ست شود . برخی از مدل های آینه روی میز کنسول قرار می گیرند و بعضی دیگر روی دیوار نصب می شوند .

امروز علاوه بر روش های قدیمی خرید کردن که افراد به صورت حضوری به فروشگاه‌ های متعدد می‌رفتند و لوازم مورد نیاز خود را خریداری می کردند با توجه به ساعت های کاری زیاد ، ترافیک های سنگین و مشغله های روزمره روش‌های جدید و آسان مانند خرید آنلاین بسیار رایج شده است .

بنابراین می توانید با مراجعه به سایت های معتبر انواع آینه کنسول با تنوع و کیفیت بالا مطابق با سلیقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب و به راحتی خریداری کنید . ممنون که تا با پایان این مقاله ما را همراهی کردید .

53