مدل پرده ۲۰۱۶ مدرن و زیبا برای اتاق پذیرایی
نوشته شده توسط : لیلا

در انتخاب پرده مناسب برای آن باید دقت بسیاری شود. پرده ها در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این مطلب با مدل پرده ۲۰۱۶ آشنا می شویم.

پرده

جدیدترین مدل پرده ۲۰۱۶ شیک و مدرن برای اتاق پذیرایی

امروزه برای تزیین اتاق پذیرایی بیشتر از مدل های کتیبه و والان پرده ها استفاده می کنند. این مدل ها می توانند با پارچه ها و در رنگ های مختلفی طراحی شوند. این مدل پرده ۲۰۱۶ به خصوص برای خانه های لوکس و بزرگ بسیار مناسب است و زیبایی اتاق پذیرایی را دو چندان می کند. در ادامه نمونه هایی از این طراحی ها به تصویر کشیده شده است.

مدل پرده 2016

مدل پرده کتیبه

مدل پرده کتیبه یکی از کاربردی ترین مدل پرده های مورد استفاده در اتاق پذیرایی می باشد. کتیبه ها در مدل ها و قالب های مختلف، با پارچه های طرح دار و ساده طراحی می شوند و نسب آن ها در بالای پرده ها موجب زیبایی بیشتر پرده می شود. این مدل پرده ۲۰۱۶ به ویژه برای پرده سالن پذیرایی های شیک و لوکس، بسیار مناسب بوده و آن را برای پنجره های وسط و کناره می توان اجرا نمود.

تبلیغات : فروش متنوع ترین انواع جلو مبلی و عسلی در سایت اینترنتی

پرده دکوری

شیک ترین مدل پرده والان برای اتاق پذیرایی

از دیگر مدل پرده های استفاده شده در اتاق پذیرایی، می توان به مدل پرده های والان دار یا شال دار اشاره کرد. غالبا برای طراحی این مدل پرده ها از تورهای سفید ساده و طرح دار استفاده می شود. سپس برای زیبایی بیشتر پرده، از پارچه های دیگر به شکل شال دار و تزئینی بر روی تور سفید استفاده می شود و جلوه زیبایی به تور می بخشد.

پرده شیک

طراحی پرده پذیرایی با مدل های کتیبه و والان

از دیگر مدل های پرده مناسب اتاق پذیرایی می توان به ترکیبی از دو مدل قبل اشاره کرد. در واقع در این مدل ها، با استفاده از کتیبه ها و شکل دادن شال ها به صورت های مختلف، پرده ها را طراحی می کنند. نمونه پرده ممکن است برای کناره ها اجرا نشود.

مدل پرده

با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه افراد می توان هر یک از مدل پرده ۲۰۱۶ را برای تزیین اتاق پذیرایی، انتخاب نمود. با الهام از این مدل پرده ها می توان اتاق پذیرایی شیک و مدرنی طراحی کرد.

پرده مناسب

برخی پارچه های قلاب دوزی شده، یا پارچه هایی با طرح های چاپی به زیبایی و ارزش پارچه می افزایند؛ ولی باید توجه داشته باشید که پارچه مورد نظرتان باید در برابر نور نیز مقاومت کافی داشته باشد و با تابش نورخورشید از پشت شیشه ها به سرعت تغییر رنگ ندهد و بور نشود.

پرده آشپزخانه

برخی از پارچه های پرده آشپزخانه بسیار نازک هستند و آن زیبایی که شما در ذهن داشتید، به وجود نمی آورند. ولی اگر پشت آنها یک لایه دیگر به عنوان آستر بیاید، زیباتر به نظر می رسند.

پرده روشنایی

اگر می خواهید آشپزخانه تان بزرگ تر به نظر برسد، از رنگ های روشن تر استفاده کنید. البته با پارچه های خیلی روشن، آشپزخانه تان در طول روز بسیار آفتابی به نظر خواهد رسید و ممکن است این حالت با سلیقه شما چندان مطابق نباشد.

پرده پذیرایی

بروزترین و جدیدترین طرح های شیک و لوکس مدل پرده ۲۰۱۶

نصب پرده، یکی از با اهمیت ترین امور در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. از آن جایی که طراحی شیک سالن پذیرایی، یکی از مهمترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود. انتخاب پرده برای پنجره های آن اهمیت ویژه ایی دارد. امروزه پرده سالن پذیرایی در رنگ ها، طرح ها و مدل های جدیدی تولید می شود.

پرده کوتاه

مدل پرده ۲۱۶۰ کتیبه را می توان با چند رنگ ترکیب کرد و به دلیل مدرن و شیک بودن این مدل ها، گزینه مناسبی برای سالن های پذیرایی می باشند.

پرده فانتزی

علاوه بر انتخاب رنگ پرده، نوع جنس و طرح پرده نیز در زیبایی پرده تاثیر زیادی دارد. برخی از پرده ها، طرح دار هستند و برای منازلی که دکوراسیون داخلی ساده ایی دارند، گزینه مناسبی می باشند.

تبلیغات : فروش زیباترین انواع جا کفشی در سایت اینترنتی

پرده اتاق نشیمن

مدل پرده ۲۰۱۶ برای سالن های با ارتفاع زیاد

یکی از ملاک های انتخاب مدل های پرده پذیرایی مناسب و شیک، علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل، در نظر گرفتن ارتفاع سقف سالن پذیرایی است. برخی سالن های پذیرایی دارای ارتفاع زیادی می باشند؛ که توصیه می شود از مدل های مناسب پرده برای این سالن های استفاده شود.

پرده ساده

انتخاب پرده ایده آل از میان جدیدترین مدل های پرده، کار نسبتا مشکلی است؛ مخصوصا وقتی برای انتخاب رنگ و جنس پرده نیز به تصمیم مشخصی نرسیده اید.

پرده اتاق خواب

مدل پرده ۲۰۱۶ مخصوص سالن

پرده سالن




:: بازدید از این مطلب : 1893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: