آشنایی با کف پوش های نرم و راحت با طرح های جدید , در اتاق خواب کودک بازیگوش شما
نوشته شده توسط : لیلا

بازیگوشی هر کودک امری طبیعی است که ممکن است در هنگام بازی به او آسیب  هایی نیز برساند و این موضوع هعمیشه مادر را نگران می کند.ما باید برای جلوگیری از آسیب احتمالی پیشگیری مقدماتی را انجام دهیم  , یکی از راهها انداختن کف پوش های نرم و راحت در اتاق کودک است.

 

یکی از آسیب هایی که کودک همیشه با آن مواجه است,  زمین خوردن هنگام بازی است.  پس باید برای فضایی که کودک زمان زیادی در آنجا بازی می کند کف پوش های نرم و راحت تهیه نمود تا کودک را در مقابل ضربه خوردن ایمن کند و از آسیب احتمالی دور نماید.این کف پوش ها یا در اتاق خواب کودک و یا در اتاق نشیمن کاربرد بیشتری دارد.

تبلیغات : زیباترین و استانداردترین میز کامپیوتر در سایت اینترنتی

عکس از کف پوش های نرم برای اتاق کودک

کف پوش های نرم و راحت 1

کف پوش های نرم و راحت 2

کف پوش های نرم و راحت 3

کف پوش های نرم و راحت 4

موکت ها , یکی از بهترین کف پوش ها هستند . شما برای اتاق خواب کودکتان باید از موکت های نرم با پرزهای بلند استفاده نمایید.این موکت ها شدت ضربه را مهار می کنند و به دلیل پرزهای بلند و لطیفش کودک تان را از خطر احتمالی دور می نماید.

اگر هنگام انداختن موکت در اتاق احساس کردین کف پوش خیلی یکنواخت یا ساده است,  می توانید از فرش های عروسکی و کوچک برای اتاق خواب استفاده نمایید یا از موکت های رنگی با شکل های مختلف با قیچی بریده روی کف پوش اتاق بیندازید.

یکی دیگر از کف پوش های مناسب تاتامی است . که در رنگ های مختلف به شکل مربع وجود دارد,  این تاتامی ها ضد ضربه هستند و بافت بسیار نرمی دارند.  این کف پوش ها ایجاد حساسیت نمی کنند و بسیار لطیف و نرم هستند . ضمن اینکه از تاتامی ها می شود در سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد , این نوع کف پوش در اثر ریختن آب به راحتی پاک می شود و آب را به خود جذب نمی کنند وقابل شستشو نیز می باشند.

برای اتاق خواب کودکتان,  می توانید از فرش هایی با بافت های نرم نیز استفاده نمایید .این فرش ها به دلیل داشتن تارهای بلند ایمنی خوبی دارند وسایه روشنی که بین تارها به جود می آید باعث می شود فضای اتاق جذاب وزیبا شود.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: