چگونگی طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق , طبق دکوراسیون و چیدمان منزل
نوشته شده توسط : لیلا

 

ما همیشه فکر می کنیم , طراحی دکوراسیون فقط عوض کردن مبلمان یا تغییر در اتاق خواب و… می باشد. در صورتیکه با چند کار ساده در وسایل کوچک هم می شود تغییر زیادی در دکوراسیون خانه ایجاد کند. طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق یکی از این تغییرات است که در ادامه راجب آن صحبت می کنیم.

 

برای عوض کردن ظاهر ساده کلید و پریزها می توانیم با زدن استیکر های برجسته  و شلوغ که خود بیانگر داستانی است در اطراف پریزها, ظاهر کلید و پریزها را از یکنواختی خارج کرده و به شکل جذابی تغییر دهیم. طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق بستگی به خودتان دارد و هر طرحی که دوست دارید می توانید روی آن انجام دهید.

عکس از کلید و پریزهای طراحی شده

طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق 1

طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق 2

طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق 3

طراحی کلید و پریزهای ساده اتاق 4

استیکر های دیواری, برای اتاق خواب کودک بیشتر کاربرد دارد .این استیکرها در طرح و شکل های مختلفی است اعم از کارتونی یا شکل حیوانات و… که زیبای خاصی به پریزهای برق می دهد.شما می توانید با کمی ایده و سلیقه  با خمیر چینی گل های  زیبا و یا عروسک های فانتزی کوچک درست کنید و آن را با چسب روی کلید و پریزهای برقتان بچسبانید.

یکی دیگر از روش ها, طراحی  فضای پشت کلید و پریزتان است.که با قلم مو و رنگ و طرح دلخواه خود را نقاشی می کنید. فقط کافیست کمی خلاقیت از خود نشان دهید این کار بسیار جذاب است و زیبایی خاصی به دیوارها می بخشد,  از این طراحی شما می توانید برای کلید و پریزهای اتاق نشیمن , آشپزخانه و حتی سالن پذیرایی نیز استفاده نمایید.

یکی دیگر از کارهای خلاقانه برای کلید و پریزهای ساده, زدن کاغذ کادو به آن می باشد شما با مقداری چسب تمام زوایای قاب پریز برق را چسب بزنید و با حوصله کاغذ کادو را روی آن بچسبانید این کار در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد.

یکی دیگر از کارهای بامزه برای مخفی کردن کلید پریزها, ساختن درهای کوچک روی کلید پریزها است اگر برای درست کردنش مهارت ندارید از یک نجار کمک بگیرید.روش های ساده و زیبای دیگری هم وجود دارد که, شما می توانید طبق سلیقه خودتان روی کلید و پریزهای ساده انجام دهیم .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: