وجود ساعت های شیک در منزل که باعث می شود دکوراسیون شما زیبا و خاص شود
نوشته شده توسط : لیلا

ساعت ها وسایل مهمی در هرخانه هستند, ود ر هر گوشه وکناری را نگاه کنیم ساعت هایی با مدل های مختلف می بینیم که نبض زندگی را در دست گرفته است.ساعت ها بنا به قرار دادنشان در هر مکانی با مدل و طرح های خاصی ساخته می شود.حال وجود ساعت ایستاده در منزل که باعث می شود دکوراسیون شما زیبا و خاص شود را برای شما توضیح می دهیم.

 

در اینجا ما به معرفی تعدادی از مدل های ساعت های شیک در منزل می پردازیم. نوع اول از ساعت ها,  علاوه بر اینکه زمان را نشان می دهند خود تابلویی برای زیبا کردن منزل می باشد. این نوع ساعت ها در اندازه ها و مدل های مختلف ساخته می شود و معمولا برای سالن های پذیرایی مناسب می باشند.

عکس از ساعت های زیبا و خاص در منزل

ساعت-1

ساعت-2

ساعت-3

ساعت-4

نوع دیگر از این مدل ساعت ها, سبک مدرن کلاسیک می باشد. که در طرح های خاص درست شده و کاملا مشخص می کند که این ساعت برای کدام مکان است. مثلا با طرح هایی که روی صفحه یا مدلش است مشخص می کند این ساعت برای آشپزخانه مناسب می باشد و در جای دیگ استفاده نمود.

ساعت های دیواری رنگی معمولا برای اتاق می باشد. این نوع ساعت ها, با رنگ های متنوع ساخته می شود و شما خیلی راحت می توانید با سرویس خواب خود آن را هماهنگ نمایید واز زیبایی در فضای داخلی اتاق خود لذت کافی راببرید.

برای دکوراسیون داخلی کلاسیک, بهترین نوع ساعت انتخاب ساعت ایستاده می باشد.با انتخاب این نوع ساعت , شمامی توانید اصالت دکوراسیون داخلی خانه را کاملا حفظ نماید . از ساعت های ایستاده می توانید در کنار مبلمان اتاقتان استفاده کنید و به راحتی به خاص بودن منزلتان کمک می کند.

ساعت دیواری فانتزی, نوع دیگر از انواع  ساعت ها می باشد. که به جای اعداد ساعت قاب هایی برای جای عکس گذاشته شده ,و شما می توانید بهترین لحظات زندگی خود را درون آن قاب ها قرار دهید و هر لحظه از دیدن آن لذت ببرید.

نوع دیگر, ساعت های بدون قاب تایپو گراقی می باشد . که اعداد آن حالت تایپ روی دیوار دارند این ساعت ها بیشتر برای اتاق های نشیمن استفاده می شود .شما اگر یک دستگاه تایپوگرافی در منزلتان داشته باشید به راحتی می توانید این مدل ساعت را درست کنید.

نوع دیگر این ساعت ها ,ساعت های استیکری می باشد. که بدون قاب می باشند در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند و به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ می شود. این نوع ساعت های نیز برای اتاق نشیمن واتاق کودک مناسب هستند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: