بهترین وسایل و تجهیزات برای سرویس بهداشتی شما که آن را شیک و به روز می کند
نوشته شده توسط : لیلا

سرویس بهداشتی در خانه کمترین فضا را به خود اختصاص داده است و ممکن است خیلی ها به آن بی تفاوت باشند, در صورتی که در این فضا قرار است فعالیت بهداشتی صورت گیرد و باید توجه خاصی به آن نمود. تجهیزات برای سرویس بهداشتی باید به نحوی انتخاب شود که دست و پا گیر نباشند و فضای زیادی از این مکان را اشغال نکنند.

 

از جمله آن نصب کابینت زیر سینک رو شوری است که خود جایی برای مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در این مکان است و هم جلوه سرویس بهداشتی تان را زیبا می کند.شما می توانید کنار سینک خود چند شمع رنگی زیبا و خوشبو بگذارید. وسایل و تجهیزات برای سرویس بهداشتی از قبیل توالت فرنگی, شیر آلات, جا حوله ای, جا دستمال لوله ای و وان حمام باید با هم هماهنگی داشته واز بهترین نوع انتخاب شوند.

تبلیغات : شیک ترین و به روز ترین کتابخانه چوبی در سایت اینترنتی

عکس از بهترین سرویس های بهداشتی

سرویس-بهداشتی-1

سرویس-بهداشتی-2

سرویس-بهداشتی-3

سرویس-بهداشتی-4

اگر سرویس بهداشتی منزل شما بزرگ و وسیع است, بهتر است از تجهیزات چوبی, فلزی, ام دی اف و سرامیکی در مدل های سلطنتی استفاده نمایید. و اگر سرویس بهداشتی تان کوچک است وفضای کمی دارد, بهتر است تجهیزات داخل آن وسایل براق باشد تا فضا را بزرگتر نشان دهد.

یکی از اشتباهات در طراحی داخلی حمام و دستشویی, استفاده از چند طرح و رنگ در دکوراسیون و چیدمان آن است. مثلا کاشی ها طرح متفاوت با حوله,  پادری و پرده سرویس بهداشتی دارد, چنین کاری فکر را مغشوش و عصبی می کند.

رنگ سفید, بهترین رنگ برای دکوراسیون حمام است. چون که خیلی سریع با همه رنگ ها هماهنگ می شود و فضای داخلی را بزرگتر نشان میدهد وهم خیلی زود آلودگی ها رانشان میدهد, تا ما برای نظافت آن اقدام کنیم. یکی دیگر از موارد مهم در سرویس بهداشتی کف پوش مناسب است که باید هم امنیت را حفظ کند و هم بهداشت را که بهترین نوع آن کف پوش سرامیکی می باشد.

نور پردازی در سرویس بهداشتی, یکی دیگر از کارهای مهم است. شما با استفاده از لامپ های کوچک در محیط حمام و یا دستشویی محیطی زیبا به وجود آورید. این کار طراحی داخلی را بیشتر در چشم بیننده نشان میدهد.قبل استفاده از حمام چند قطره عطر روی لامپ های خاموش بچکانید سپس چند دقیقه آب داغ را باز کنید, خواهید دید بوی عطر سرتاسر سرویس بهداشتی تان را در بر می گیرد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: