آسان ترین راهها برای پاک کردن لکه روی کابینت و سطوح چوبی منزل شما
نوشته شده توسط : لیلا

برای پاک کردن  لکه روی کابینت و سطوح چوبی مقداری شامپو فرش را در آب حل کنید و با اسفنج به سطوح چوبی یا ام دی اف بکشید.هیچگاه از موادی مانند وایتکس یا الکل برای پاک کردن لکه روی کابینت استفاده نکنید.بعداز زدن شامپو فرش ,ابتدا با یک دستمال خیس چندین بار روی کابنت یا سطح چوبی مورد نظرتان بکشید سپس با یک دستمال خشک کاملا آن را تمیز نمایید.

 

هیچگاه برای پاک کردن لکه روی کابینت و سطوح چوبی از دستمال کاملا خیس استفاده نکنید, این دستمال ها اگر نمناک باشند کفایت می کند.دستمال مخصوص پاک کردن را هیچ موقع با پودر لباس شویی نشویید زیرا زبر می شود . بهترین روش شستن آن با مایع ظرف شویی و نرم کننده است.

تبلیغات : جدیدترین انواع میز مدیریتی در سایت اینترنتی

عکس از پاک کردن لکه روی سطوح چوبی

پاک-کردن-لکه-1

پاک-کردن-لکه-2

پاک-کردن-لکه-3

پاک-کردن-لکه-4

اگر هنگام ظرف شستن, آب دور سینک وگوشه های صفحه کابینت جمع می شود سریع آن را پاک کنید ومطمئن شوید کامل خشک شده است. زیرا تکرار آن و ماندن آب در این قسمت ها باعث از بین رفتن آب بندی و پوسیدگی سطح کابینت می شود.

از کشیدن اسکاچ یا وسایل زبر و همچنین کندن غذای خشک شده با وسایل نو ک تیز ویا شستن آن با مواد اسیدی روی صندلی کامپیوتر , میز وکابینت جدا خوداری نمایید.و همینطور از دستگیره های کابینت برای خشک کردن دستمال های خیس آشپزخانه استفاده نکنید این کار در طولانی مدت باعث ایجاد لک روی کابیت و همینطور آسیب جدی به آن می شود.

ازگذاشتن ظرف حاوی سرکه ,مربا ,ترشیجات ,روغن یا ازقبیل آن مطمئن شوید که سوراخ نباشد یا درب آن باز نماند. زیرا ریختن این مواد در سطح کابینت باعث تغییر رنگ وایجاد لک  می شود.

برای پاک کردن اثرات دست ,ماژیک , جوهر ولکه های خاص روی کابینت یا میز ناهار خوری ,هیچگاه به صورت مستقیم از موادی چون آستون ,الکل صنعتی و وایتکس استفاده نکنید. در صورت لزوم استفاده از این مواد حتما با آب مخلوط کرده وبا دستمال نرمی روی سطح مورد نظر بکشید وسریع با دستمال نمدار آن را خشک نمایید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: