گذاشتن گیاهان سایه نشین برای آپارتمان های بدون نور و تاثیر آن در روحیه افراد
نوشته شده توسط : لیلا

اکثر مردم فکر می کنند که همه گلها نیاز به نور مستقیم از خورشید دارند ,و به همین خاطر اگر در آپارتمان زندگی می کنند یا خانه شان کم نور است ,از آوردن گل و گیاه طبیعی در خانه جلو گیری می کنند. زیرا پژمرده شدن آن باعث دلزده شدن فرد از نگهداری آن می شود. گذاشتن گیاهان سایه نشین در خانه برای آپارتمان های بدون نور و تاثیر آن در روحیه افراد به وضوح دیده شده است که اکنون به آن می پردازیم.

 

در اینجا باید بدانیم که, همه گیاهان نیاز به نور مستقیم از خورشید ندارند .حتی در بیشتر موارد در جاهایی تاریک و بدون نور هم رشد می کنند.پس ما باید بدانیم که قرار است چه گیاهی را برای آپارتمان کم نور خود انتخاب نماییم.که مسلما انتخاب ما گذاشتن گیاهان سایه نشین در خانه است.

تبلیغات : جدیدترین و جا دار ترین جاکفشی در سایت اینترنتی

عکس از گل های سایه نشین و آپارتمانی

گل-های-سایه-نشین-1

گل-های-سایه-نشین-2

گل-های-سایه-نشین-3

گل-های-سایه-نشین-4

نمونه هایی از گلهای آپارتمان نشین را برای شما بیان می کنیم, که  یکی از آنها ( برگ عبایی ) می باشد, که فقط در سایه ماندگاری دارد و در مقابل سرما بسیار مقاوم است که آن را به گل فولادی نیز می شناسند.

گل بعدی ( فیلودندرون با برگ قلبی ) این نوع از گل ها دارای خانواده بزرگی با شکلهای مختلف هستند.ونیاز به نور کم برای رشدشان دارند, وباید از تابش آفتاب دورشان نماییم .این مدل گل ها برای گذاشتن روی میز ناهار خوری درآشپزخانه مناسب هستند اگر جایشان خوب باشد سریع تکثیر می کنند.

نمونه دیگر از این گل ها ( گل گندمی ) می باشد, این گل از نژاد گل های آفریقایست. این گیاه تابش مستقیم خورشید را دوست ندارد و زود برگ هایش می سوزد, ضمن اینکه سرما هم برگ هایش را سفید وبی حال می کند .

گل ( دیفن باخیا ) که در فارسی به آن سمبرگ نیز می گویند. زیرا از برگ هایش سمی ترشح می کند که مانند شیره است وباعث تحریک اعضای حساس بدن می شود.این گل ها باید در جای کم نور باشند و در هنگام رشد سریع  بلند می شوند ما می توانیم برگ هایش را با اسفنج تمیز کنیم.مهم ترین نیاز ای گل تعویض گلدانش هر سال یکبار می باشد.

نمونه های دیگری از گل های آپارتمان نشین وجود دارد, که با نحقیق از نوع نگهداریشان می توانید در منزل نگهداری نمایید.شما با شناخت این گل ها می توانید با خیال راحت جایی در آپارتمان کم نورتان برای آنها باز نمایید.و در نظر داشته باشید این گل ها تاثیر زیادی در روحیه و شادابی افراد در منزل دارد و باعث می شود اکسیژن بیشتری در خانه برای سالم نفس کشیدن به وجود آید. و همچنین بادیدن این گیاهان نشاط وسر زندگی در افراد به وجود می آید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: