نقش رو تختی در اتاق خواب مطابق چیدمان و تاثیر آن در زیبایی دکوراسیون
نوشته شده توسط : لیلا

انتخاب رو تختی مناسب برای اتاق خواب کار بسیار دشواری است ,چرا که با تنوع در رنگ و شکل انتخاب سخت تر شده است.قبل از خرید رو تختی باید در نظر داشته باشیم که رنگ سرد می خواهید یا گرم یا نوع تخت خوابتان چیست ؟نقش رو تختی در اتاق خواب بسیار اهمیت دارد پس باید دقت لازم را در انتخاب درست آن نمایید.

 

آیا تخت شما ساده است یا سنتی؟ مثلا برای تخت خواب هایی با چوب سنگین و کار شده ساخته شده است رو تختی مجلل می طلبد و تخت خواب های ساده رو تختی با رنگ ملایم وساده می خواهد.ملحفه ای که روی تشک به عنوان رو تختی در اتاق خواب انداخته می شود باید از جنس نخ یا کتان نرم و لطیف باشد تا برای بدن ایجاد حساسیت نکند.

عکس از رو تختی های بسیار شیک و زیبا

رو-تختی-1

رو-تختی-2

رو-تختی-3

رو-تختی-4

در انتخاب رو تختی باید توجه داشته باشیم که جنس روتختی نقش زیادی در زیبایی اتاق خواب و سرویس خواب شما دارد. پس باید جنس مرغوب و با کیفیت آن را انتخاب نمود تا در هنگام شستشو رنگ آن تغییر نکند.

اگر دوست دارید اتاق خوابتان سنتی باشد, می توانید رو تختی چهل تیکه و پر نقش و نگار روی تخت خود بیندازید و همچنین کوسن های ترمه دوزی شده برای تزیین روی تخت استفاده نمایید.در نظر داشته باشید, برای پا تختی و میز عسلی های کنار تخت نیز می توانید ترمه هم رنگ کوسن ها استفاده کنید, این کار زیبایی خاصی به اتاق خوابتان می بخشد.

رو تختی با جنس ابریشم و ساتن به دلیل براق بودن جنسشان و همینطور نرم ولطیف بودنشان برای اتاق خواب بسیار مناسب هستند. به این نکنه توجه کنید که این مدل رو تختی ها برای اتاق خواب های فانتزی و اسپرت مناسب نیستد.

برای اتاق خواب های که چیدمان و وسایل آن فانتزی است, مثل داشتن آباژور های شیشه ای یا لوستر تک حبابی بهتر است از رو تختی با جنس کتان استفاده کنید, این انتخاب اتاق شما را رومانتیک وجوان پسندانه می کند.

نکته بعدی, این است که باید رنگ رو تختی با وسایل داخل اتاق هماهنگی داشته باشد.اگر دوست دارید رو تختی اتاق خوابتان را طبق فصل سال عوض کنید بهتر است, برای فصل سرد از رنگ های زرشکی وسورمه ای ودر فصل گرم رنگ های روشن و کم رنگ استفاده نمایید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: