چگونگی انتخاب بهترین موکت برای راه پله ها متناسب با طراحی داخلی منزل شما
نوشته شده توسط : لیلا

راه پله ها یکی از عناص زیبایی در هر خانه می باشند و ناخداگاه چشم ببیننده را به خود جلب می کند .ما باید این نکته را بدانیم انتخاب راه پله ,نرده و کف پوش  و حتی انتخاب موکت برای راه پله ,باید با دقت کامل انجام گیرد.در اینجا ما چگونگی انتخاب بهترین موکت برای راه پله ها متناسب با طراحی داخلی منزل شما را بیان می کنیم.

 

راه ها پله چون که مکان پر ترددی می باشد و رفت و آمد در این مکان زیاد است ,باید فرش یا موکتی انتخاب شود که استحکام زیادی داشته باشد وکیفیت جنسش بالا باشد و بتواند ضرب پاها را هنگام بالا وپایین آمدن از پله بگیرد.انتخاب بهترین موکت برای راه پله ها کار دشواری نیست باید کمی دقت داشته باشید.

تبلیغات : جدیدترین و شیک ترین صندلی اداری در سایت اینترنتی

عکس از موکت های شیک برای راه پله

بهترین-موکت-راه-پله-1

بهترین-موکت-راه-پله-2

بهترین-موکت-راه-پله-3

بهترین-موکت-راه-پله-3

فرش های پشمی پر طدفدارترین کف پوش برای راه پله ها هستند.این فرش ها ۸۰ درصد پشم و ۲۰ درصد مواد مصنوعی دیگر دارد ,با اینکه قیمتش زیاد است ولی زود به زود نیاز به تعویض ندارند.به این نکته باید توجه کنیم که موکت ها در رنگ ها و جنس های مختلفی برای نصب روی راه پله هاوجود دارد و به علت سبک بودنشان راحت قابل شستشو می باشد.  ضمنا این نکته در خاطرتان باشد که رنگ موکت ها باید با رنگ مبلمان و وسایل اطراف آن هم خوانی داشته باشد.

یکی انواع موکت ها برا راه پله ,موکت های کبریتی می باشد این موکت ها کم پشت وزبر می باشند ,وزن سبکی دارند و راحت قابل شستشو می باشد.در مقابل موکت هایی با پرزهای بلند وجود دارد که در بازار طرفدار های بیشتری دارند , نگهداری  و نظافت از این موکت ها دشوار است خصوصا اگر بچه کوچک در خانه داشته باشید.

نوع دیگر موکت ها ,جنس مخمل آن می باشد که بر اثر پا خوردن زیاد مخمل آن کوبیده می شود و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.در عوض نوع فشرده با پرزهای بلند مناسب برای راه پله های منزل شما می باشد .این موکت بر اثر پا خوردن هم کیفیت خود را از دست نمی دهد و قدم بر داشتن بر روی پله ها را برای شما راحت می کند , نرمی و راحتی خاصی دارد و برای کسانی که پا درد دارند مناسب می باشد.

در انتخاب رنگ موکت , اگر ظاهر متین و آرام را برای دکوراسیون خود می پسندید از رنگ های طبیعی الهام بگیرید .مثل رنگ خاکی این رنگ شیک و ماندگار است و راحت با دکور چوبی شما هماهنگ می شود.در کل در انتخاب موکت از رنگ های کلاسیک استفاده نمایید چرا که هم مناسب ترند و هم از مد نمی افتند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: