سریع ترین و ساده ترین راهکارها برای از بین بردن بوی بد دستشویی
نوشته شده توسط : لیلا

دستشویی یکی از مکان های بسیار مهم در هر خانه است زیرا در طول روز افراد خانواده ویا حتی مهمانان رفت و آمد زیادی به داخل آن دارند که علاوه بر دکوراسیون وطرا حی داخلی آن باید مراقب باشیم که بوی نامطبوع در آنجا وجود نداشته باشد.دراینجا ما سریع ترین و ساده ترین راهکارها برای از بین بردن بوی بد دستشویی را برای شما بیان می کنیم.

 

استفاده دستگاه بخور یکی از ساده ترین راهکارها برای از بین بردن بوی بد دستشویی است.که ما با استفاده از گیاهان معطری مانند لیمو ,وانیل ,گل رز,دارچین ,اکالیپتوس و…می توانیم بوی مطبوع را به کل فضای خانه بدهیم. به این شکل که ما مقداری از این مواد را با آب درون دستگاه بخور می ریزیم دستگاه را داخل دستشویی روشن کرده وقتی به نقطه جوش رسید شاهد این خواهیم بود چه عطر خوبی فضای خانه را پر می کند.

تبلیغات : زیباترین انواع گرامافون در مدل های مختلف در سایت اینترنتی

عکس از عناصر از بین بردن بوی بد دستشویی

بوی-بد-دستشویی-1

بوی-بد-دستشویی-2

بوی-بد-دستشویی-3

بوی-بد-دستشویی-4

یکی دیگر از این راهکارها گذاشتن گل یا گیاه طبیعی داخل دستشویی یا محیط اطراف دسنشویی می باشد شما با گذاشتن یک میز یا صندلی کنار در ورودی دستشویی می توانید گلدانی با گیاه طبیعی روی آن بگذارید.گل ها و گیاهان هوای سالم به محیط ما انتشار می دهند خصوصا اگر گل استفاده نمایید رایحه خوشبویی به محیط ما می دهد.

یکی دیگر از این راهکارهای ساده زدن اسانس به وسایل داخل دستشویی ومحیط داخلی آن است. این اسانس ها انواع مختلفی دارد وشما می توانید اسانس مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید..یک پیشنهاد دیگر این است که از عود در دستشویی منزلتان استفاده کنید این عودها نیز انواع مختلف دارند که می توانید مطابق سلیقه خودتان انتخاب نمایید.

روش دیگر استفاده از سرکه سفید است شما سرکه را در ظرف کوچکی در داخل دستشویی بگذارید خاصیت سرکه این است که ذرات بد بو را به خود می گیرد.از دیگر روش ها آبلیمو می باشد شما مقداری آبلیمو را با آب مخلوط کنید و در دستشویی اسپری کنید هرچه آبلیمو بیشتر باشد بوزدایی بیشتر است خصوصا بوی بد سیگار را بلافاصله محو می کند.

راهکار آخراین است که شما روی لامپ های خاموش دستشویی مقداری از اسانس های خوش بو بچکانید این لامپ  زمانی که روشن می شود در اثر گرما بوی مطبوع خود را در فضا پخش می کند و بوی بد دستشویی را ازبین می برد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: