نقش تخت خواب های تاشو برای خلاص شدن از کمبود جا در دکوراسیون خانه
نوشته شده توسط : لیلا

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضاهای خانه ها ,خانواده ها به فکر استفاده بهینه از فضای داخل خانه شان افتاده اند یکی از وسایلی که امروزه فضای زیادی را دراتاق خواب به خود اختصاص داده است تخت خواب می باشد.که در این مطلب نقش تخت خواب های تاشو برای خلاص شدن از کمبود جا در دکوراسیون خانه را برایتان توضیح می دهیم.

 

نقش تخت خواب های تاشو برای راحتی در منزل واستفاده از فضا می باشد. این تخت ها دارای دو جک برای بلند کردن و خواباندن تخت می باشد و معمولا جنس آن از ام دی اف می باشد.شما از این مدل تخت خواب ها می توانید در اتاق خوابی که فرزندانتان مشترکن از آن استفاده می کنند بهره بجویید .زیرا با جمع شدن تخت دیگر مشکل جا در اتاق ندارید و هنگام استفاده به راحتی آن را باز کنید وتبدیل به تختی زیبا و راحت نمایید.

عکس از تخت خواب های تاشو و زیبا

تخت-تاشو-1

تخت-تاشو-2

تخت-تاشو-3

تخت-تاشو-4

به این نکته توجه کنید که طراحی این مدل تخت ها باید طوری باشد که حدود ۱۸۵ تا ۱۹۵ سانتیمتر فضای آزاد برای جمع وباز کردن تخت داشته باشید.تخت ها معمولا یا به صورت افقی باز می شوند یا عمودی. اگرسقف اتاقتان کوتاه است از نوع تاشوی افقی استفاده کنید. اگرفضای بیشتری در اتاق دارید می توانید از نوع عمودی استفاده نمایید.ضمنا باید در نظر داشته باشید که محل قرار گیری تخت باید به شکلی باشد که به راحتی بتوانید در اطراف تخت خواب راه بروید و مشکلی در عبور و مرور نداشته باشید.

بعضی از تخت خواب های تاشو حالت مخفی دارند که در حالت جمع شده شبیه به مبلمان می باشد .این نوع طراحی برای جوانان و کسانی که روحیه جوان پسند دارند مناسب است به شکلی که راحت می توانید از مبلمان آن برای پذیرایی در اتاقتان استفاده کنید و اصلا فضای زیادی را اشغال نمی کند.

نوع دیگر از تخت خواب های تاشو داری قفسه چوبی و میز تحریر می باشد و طوری طراحی شده که به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و در صورت نیاز نداشتن به راحتی آن را جمع کرده و فضاری اتاقتان را باز نمایید.

شما با مراجعه به سایت دی ایران از جدید ترین سرویس خواب ها دیدن نمایید و بدون صرف زمان با کمترین هزینه به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: