طراحی اتاق خواب پسران نوجوان و مسائلی که در مورد طراحی دکوراسیون آن باید بدانیم
نوشته شده توسط : لیلا

نوجوانی یعنی خروج از مرحله کودکی و ورود به دروان جدیدی به اسم نوجوانی که درا ین مرحله تغییرات عمیقی در وجود فرزند شما ایجاد می شود.اکنون به چگونگی طراحی اتاق خواب پسران نوجوان و مسائلی که در مورد طراحی دکوراسیون آن باید بدانیم می پردازیم.

 

ازجمله مواردی که در طراحی اتاق خواب  پسران نوجوان باید رعایت شود ایجاد فضای دوستانه و گرم می باشد.در نظر داشته باشید پسرها در دوران نوجوانی ,علاقه خاصی دارند که احساسات درونی خودشان را با زدن عکس پوستر و تابلو روی دیوار ,به معرض نمایش بگذارند.اگر قصد طراحی برای اتاق خواب پسران نوجوان را دارید وسایل و پوسترها را طوری نصب کنید که قابلیت جابجایی داشته باشند زیرا نوجوانان در این سن زود علائقشان تغییر می کند.

عکس از طراحی اتاق خواب پسران نوجوان

اتاق-خواب-نوجوان-1

اتاق-خواب-نوجوان-2

اتاق-خواب-نوجوان-3

اتاق-خواب-نوجوان-4

استفاده از مبلمان فانتزی برای گوشه های اتاق خواب یکی از دیگر علائق فرزند نوجوان ما می تواند باشد.نوجوانان عاشق سبک های غیر عادی هستند و احساس می کند وسایل غیر عادی اتاق خوابشان را شیک و غیر تکراری نشان می دهد.در یاد داشته باشید یک یا دو صندلی تا شو دراتاق فرزندتان بگذارید تا در مواقعی که مهمان دارد بتواند از آنها پذیرایی کند وهنگامی که استفاده نمی کند تا کند ودر گوشه ای از اتاقش بگذارد. ضمنا بهتر است سرویس خواب فرزند خود را کنار پنجره قرار دهید یا جایی که روبروی پنجره اتاقش باشد.

در اتاق فرزند نوجوان خود نباید پرده ضخیم استفاده نمایید زیرا استفاده از پرده ضخیم جلوی نور را می گیرد وپرده های توریکه از میان آن , اتاق نوجوان پیداست مناسب نیست و بهتر است از پارچه ای در حد وسط این دو استفاده  شود .حتی ما می توانیم از پرده های کر کره ای نیز برای اتاق خواب پسر نوجوان خود استفاده کنیم زیرا فضا را مدرن و اسپرت نشان می دهد. برای انتخاب رنگ دیوار اتاق ,فرش ,پرده یا وسایل تزیینی اتاق خواب پسرانه بهتر است از رنگ های آبی ,مشکی وسفید ,سبز ونارنجی استفاده کنید.

شما با مراجعه به سایت دی ایران جدیدترین و مدرن ترین سرویس خواب فرزند نوجوان خود را انتخاب نمایید وبدون صرف زمان وکمترین هزینه با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: