انواع پله های گرد از جنس های مختلف در طراحی خانه های مدرن و شیک امروزی
نوشته شده توسط : لیلا

نحوه طراحی راه پله ها در کوراسیون خانه های امروزی نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت منزل شما دارد.در استفاده امروزی از راه پله هدف فقط برای رفتن از طبقه ای به طبقه دیگر نیست بلکه امروزه راه پله در خانه های مدرن جزئی از دکور خانه به حساب می آید.در اینجا انواع پله های گرد از جنس های مختلف در طراحی خانه های مدرن و شیک امروزی را بیان می کنیم.

 

جنس راه پله ها معمولا از جنس چوبی ,شیشه ای ,فلزی یا ترکیبی از این جنس ها با یکدیگر می باشد.راه پله های گرد از جنس های مختلف وجود دارد که با طرحهای خاص وشیک متناسب با متراژ خانه شما ساخته می شود.

تبلیغات : استانداردترین میز کامپیوتر در سایت اینترنتی

عکس از راه پله های شیک و مدرن

راه-پله-گرد-1

راه-پله-گرد-2

راه-پله-گرد-3

راه-پله-گرد-4

شما از منحنی زیر پله ها می توانید نشیمن گاهی دنج درست کنید که هنگام ملاقات دوستی خاص در  آنجا رفته و هم صحبت شوید.شما با زدن تابلوهای رنگارنگ فضای زیر پله را آنطور که دوست دارید تزیین نمایید.از فضای زیر پله ها می شود استفاده های دیگری نیز کرد مثلا اگر فضای وسیعی باشد می توان آن را تبدیل به اتاق خواب نمود یا آشپز خانه زیبایی از آن درست کرد.

یکی دیگر از دکورهایی که می شود کنار راه پله های گرد در داخل خانه استفاده نمود گذاشتن میز ناهار خوری در کنار راه پله می باشد که باعث می شود فضای شیک در دکوراسیون منزل شما به وجود آید شما با نصب لوستر بالای میز ناها خوری می توانید فضای دلنشینی برای صرف غذا ایجاد نمایید.

به نرده راه پله ها می شود گلهای طبیعی روینده وصل نمود این کار فضای رویایی در منزل شما درست می کند شما با الهام گیری از رنگ گل ها می توانید موکت یا فرش راه پله را اتنخاب نمایید این هم خوانی جذابیت خانه را دو چندان می کند.

راه پله های گرد در خانه بیشتر از راه پله های معمولی در چشم بیننده می باشد پس در انتخاب موکت یا فرش و کفپوش آن دقت لازم را نمایید.همچنین مبلمان یا وسایلی که در اطراف راه پله قرار دارد نیز باید متناسب با دکور راه پله باشد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: