نقش شومینه در زیبا سازی فضای خانه و مدل های خاص آن طبق دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : لیلا

اگر تا کنون در فصل سرما نقطه کانونی برای اتاق نشیمن خود نداشته اید اکنون می توانید با کمی سلیقه شومینه ای زیبا انتخاب کرده و آن را وسیله ایی برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده نمایید. نقش شومینه در زیبا سازی فضای خانه طبق دکوراسیون منزل کار دشواری نیست فقط نیاز به دقت دارد.

 

در تزیین شومینه می توان از سنگ ,چوب ,گل وگیاه یا درخت کاج اطراف آن استفاده کرد .نقش شومینه در زیبا سازی فضای خانه از اهمیت زیادی برخوردار است این تزیینات هم برای اطراف شومینه مناسب هستند و هم برای طاقچه بالای آن می شود استفاده نمود.در اطراف شومینه در لابلای گل هایی که اطراف آن گذاشته اید می توانید از شمع های تزیینی استفاده نمایید تا فضای رمانتیکی در خانه تان بوجود آید.

تبلیغات : شیک ترین و جدیدترین مبل اداری در سایت اینترنتی

عکس از شومینه های زیبا در منزل

شومینه 1

شومینه 2

شومینه 3

شومینه 4

روی طاقچه شومینه را می شود ترمه یا پارچه ای قدیمی انداخت و روی پارچه را ظروف قدیمی گذاشت .شومینه یکی از آن دسته از وسایلی بوده است که در سال های اخیر محبوبیت خاصی برای دکوراسیون منزل پیدا کرده است.

استفاده از شومینه در اتاق پذیرایی کنار مبلمان یکی از روش های خوب برای ایجاد دکوراسیون زیبا می باشد. در طراحی های امروز از شومینه بیشتر نقش دکوراسیون و جذابیت آن مهم می باشد تا گرمایشی بودن آن.معمولا در نمای شومینه از سنگ ,گچ بری ,چوب وشیشه استفاده می شود.که هر کدام متناب با دکوراسیون داخلی هر خانه انتخاب می شود.البته هنگام نصب باید شیوه های عایق بندی آن را در نظر داشته باشیم تا حرارت شومینه بتواند فضای خانه را کامل گرم نماید وحرارت موجود هدر نرود.

انواع شومینه ها برقی و گازی می باشد که شما  طبق سلیقه خودتان می توانید نوع آن را انتخاب نمایید.امروز از شومینه های برقی بیشتر استفاده می شود این شومینه ها به راحتی روی دیوارهای کاذب نصب می شود که کاملا بدون صدا بوده و گرمای واقعی را در زمستان به منزل شما می آورد.با استفاده از شومینه های مدرن و کلاسیک بدون تلاش برای سوزاندن هیزم و بدون آلودگی و ایجاد دود زمستان زیبایی را تجربه نمایید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: