میز تلویزیون ال سی دی مدرن و شیک برای خانه های لوکس و سلیقه خاص شما
نوشته شده توسط : لیلا

میز تلویزیون یکی از وسایلی می باشد که در همه خانه ها وجود دارد حتی اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کنیم باز هم به یک میز زیبا برای جا دادن وسیله های مرتبط با تلویزیون نیاز داریم. در اینجا انواع  میز تلویزیون  مدرن و شیک برای خانه های لوکس و سلیقه  خاص شما را معرفی می کنیم.

 

میز جز جدایی ناپذیر دستگاه تلویزیون است یعنی هر کجا که تلویزیون باشد باید میز مربوطش در آنجا قرار گیرد. بعضی از خانواده ها به خرید یک میز شیک ومناسب بیشتر از خرید تلویزیون توجه می کنند. انتخاب میز تلویزیون ال سی دی مدرن و شیک بستگی به نوع دکوراسیون هر خانه دارد.

عکس از انواع میز تلویزیون مدرن

میز-ال-سی-دی 1

میز-ال-سی-دی 2

میز-ال-سی-دی 3

میز-ال-سی-دی 4

انتخاب اندازه میز تلویزیون بستگی به بزرگی و کوچکی تلویزیون شما دارد هرچقد تلویزیون شما بزرگتر باشد میز آن باید بزرگتر و طویل تر باشد.رنگ میز شما بستگیی به طراحی داخلی منزلتان دارد پس برای انتخاب یک میز تلویزیون ال سی دی خوب دقت لازم را نمایید.

دراین مرحله ما انواع میز تلویزیون رابنا به سلیقه تان برایتان توضیح می دهیم.اگر خانه شما سبک مدرن دارد از میز های چوبی ,فلزی یا شیشه ای کاملا ساده با خطوط صاف استفاده کنید.برای تلویزیون هایی که به دیوار نصب شده اند از میز یا قفسه های بدون پایه که به دیوار نصب می شوند استفاده کنید. اگر منزل شما چیدمان سنتی وکلاسیک دارد از میزهای پایه دار با منبت کاری استفاده کنید تا فضای دلفریبی در خانه بوجود آید.

اگر شما قصد این را دارید تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید برای زیبا کردن فضای پشت دستگاه خود بهتر است چیز زیادی روی دیوار وصل نکنید از نور پردازی برای نمای پشت تلویزیون خود استفاده کنید .فضای پشت تلویزیون خود را کاغذ دیواری یا رنگی بزنید که از دیوار های دیگر متمایز شود.با رعایت این موارد هماهنگی خاصی به وسایل منزلتان دهید و به بزرگتر شدن فضای خانه تان کمک نمایید.

شما با مراجعه به سایت دی ایران جدیدترین ومدنترین میزهای تلویزیون ال سی دی را در سال ۱۳۹۵ مشاهده نمایید و بدون صرف زمان و کمترین هزینه با ارسال رایگان در منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: