نکاتی برای چیدمان شیک ترین میز غذا با الگو های خاص برای سلیقه های مختلف
نوشته شده توسط : لیلا

وقتی قرار است مهمان به خانه ما بیاید بزرگترین دغدغه برای ما درست کردن نوع غذا و چیدمان میز ناهار خوری برای صرف غذاست در اینجا ما نمونه ای از چیدمان شیک ترین میز غذا با الگوهای خاص برای سلیقه های مختلف رابیان می کنیم تا مقداری از دغدغه شما کاسته شود.

 

نکته اول این که سعی کنید طرح بشقاب غذا خوریتان با زیر بشقابی  هم خوانی داشته باشد مثلا اگر میز ناهار خوریتان مشکی است زیر بشقابی ها راه راه سفید مشکی باشد وبشقابتان سفید با طرح های ظریف مشکی این هم خوانی در چشم مهمان طوری نشان میدهد که انگار شیک ترین چیدمان میز غذا را انجام داده اید و وقت زیادی برای دکور میزتان صرف کرده اید اگر حس کردید که میز تان یک وسیله هیجانی نیاز دارد از دستمال سفره قرمز در هر بشقاب کمک بگیرید.

تبلیغات : جدید ترین انواع ساعت ایستاده در سایت اینترنتی

عکس از چیدمان شیک ترین میز غذا

چیدمان-میز-1

چیدمان-میز-2

چیدمان-میز-3

چیدمان-میز-4

نکته دوم استفاده از مرکبات فصل می باشد شما در هر فصلی که هستید می توانید از یک نوع مرکبات  فصل با رنگ خاص راانتخاب کنید و با ظرفی زیبا روی میز بگذارید این طرح باعث می شود ببیننده حس کند که چیدمان میز شما تکراری نیست ومی شود با کمی سلیقه دستمال سفره ,رنگ شمع ها وسفره روی میز را با آن ست کنید.

نکته سوم استفاده از ظروف یک شکل است اگر شما سرویس غذا خوری با یک طرح و برای کل مهمانانتان ندارید می توانید از دو سرویس استفاده کنید به شکلی که یک ظرف را با یک طرح روی میز ناهار خوری میچینیم و ظرف بعدی با طرح دیگر به صورت یک در میان این کار هیجان انگیز جذابیت میز شما را به صورت زیادی بالا می برد.

نکته چهارم استفاده از گل در چیدمان میز غذاست اگر وقت زیادی برای ست کردن میزتان نداشته باشید کافی است از گلهایی بارنگ های مختلف داشته باشید گلها اینقدر قدرت دارند که با رنگ های زیبای خودشان میز شما را جذاب نشان دهند.

نکته پنجم نور پردازی میز است که به وسیله شمع انجام می شود شمع ها حس شاعرانه ای به میز می دهد.شمع ها باید از قبل از نشستن مهمانها کنار میز روشن باشند یادتان باشد که شمع ها باید با بعضی ازوسایل میزتان ست باشد خصوصا اگر میز برای جشن سالگرد ازدواج چیده شده باشد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: