رازهایی در مورد آینه و نصب آن در منزل و نقش موثر آن در آرامش خانه
نوشته شده توسط : لیلا

عده ای فکر می کنند که آینه وسیله ای است بی استفاده که حضورش در خانه مهم نمی باشد .این باور کاملا اشتباه است آینه کاربردهای زیادی برای تزیین خانه شما داردشما می توانید آینه را بالای شومینه تان نصب کنید یا آن را قاب بگیرید و کنج اتاق بگذارید و یا از دیوار اتاق تان آویزان کنید. رازهایی در مورد آینه وجود دارد که مهم تریناشان ایجاد آرامش در خانه است.

 

تبلیغات : جدیدترین و شیک ترین سرویس خواب نوزاد در سایت اینترنتی

رازهایی در مورد آینه و نصب آن در منز ل را می توانیم بیان کنیم به این شکل که اگر آینه را در آپارتمانها و اتاق های کوچک مان استفاده کنیم بعد از نصب آن متوجه می شویم که چقدر به وسعت خانه مان اضافه می شود اگر سالن پذیرایی یا اتاق نشیمنتان کوچک است یک آینه روبروی پنجرها ی اتاق نصب کنید خواهید دید یکباره فضای خانه چقد دلباز می شود.

عکس از آینه های شیک در منزل

آینه 1

آینه 2

آینه 3

آینه 4

از خاصیت های دیگ آینه در خانه منعکس کردن نور ازپنجره به سمت اتاق است و همینطور در شب با روشن کردن لوستر و چراغ ها نور اتاق خود را چندبرابر کنید و فضای رویایی به منزلتان بدهید.

یکی دیگر از جاهایی که بهتر است آینه نصب شود ورودی خانه می باشد. این کار نوعی خوش آمد گویی به مهمان است ضمن اینکه اگر فردی قصد ورود به خانه تان را دارد می تواند خود را ببیند و قبل از ورود به سالن خود را مرتب کند. اگر ورودی خانه تان بزرگ است بعد از نصب آینه به دیوار می توانید یک میز زیبا زیر آینه بگذارید و با یک گلدان شیک آن را تزیین کنید.

آینه را نیز می شود در آشپزخانه نیز نصب کرد این کار روشنایی فضا را دو برابر می کند ضمن اینکه خودتان را در حین آشپزی می توانید ببینید و از آشپزی لذت ببرید و انرژی مثبت را به خانه بیاورید.

در اتاق خواب می شود از آینه های قدی با فریم ساده استفاده کنید.با این کار می توانید گوشه های خالی اتاق خوابتان را پر کنید این پوشش جذابیت اتاق شما را بیش از بیش بالا می برد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: