فرش های زیبا و با کیفیت برای خانه ها لوکس ومدرن در اندازه های مختلف
نوشته شده توسط : لیلا

گاهی اوقات برای تغییر دکوراسیون منزل بیشتر حواسمان به پرده هاست در صورتی که فرش هم بخش مهمی از دکوراسیون منزل را به خود اختصاص داده است فرش های زیبا و با کیفیت برای خانه ها لوکس ومدرن در طرح ها و رنگهاو اندازه های مختلف متناسب با دکوراسیون شما وجود دارد تا شما طبق سیلیقه خودتان فرش مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

برای انتخاب فرش های زیبا و با کیفیت در اتاق پذیرایتان هیچ موقع از فرش های کوچک استفاده نکینید چرا که این فرش ها خانه را کوچک نشان می دهند باید فرشی که در اتاق نشیمن یا پذیرایی استفاده می کنیم باید کامل اتاق را بپوشاند یا اینکه زیر پایه های جلویی مبل قرار گیرد.

عکس از فرش های زیبا و با کیفیت

فرش 1

فرش 2

فرش 3

فرش 4

در اتاق خواب نیز باید فرشی انتخاب کنیم که وقتی از خواب بیدار می شویم پایمان را زمین میگذاریم زیر پایمان فرش باشد.طراحان دکوراسیون برای چیدمان یک خانه ابتدا فرش را انتخاب میکنند سپس طبق رنگ آن  پرده ,مبلمان ,بالش های تزیینی را هماهنگ میکنند پس شما هم برای تغییر دکوراسیون هیچگاه فرش را به آخرین مرحله موکول نکنید.

بعضی افراد فکر می کنند فرش های طرح دار برای خانه مناسب نیستن ولی این فکر کاملا اشتباست چرا که با ست کردن فرش و وسایل روح تازه ای به خانه خود می بخشید.هچنین خانه هایی که کف پوش سرامیکی دارند برای اینکه فرش سر نخورد از چسب استفاده می کنند که این کار اشتباهی است.

چرا که چسب هم به فرش آسیب میرساند وهم به کف پوش.بهترین کار استفاده از موکت هم رنگ فرشمان در کف خانه است شما باید کامل کف خانه را با موکت بپوشانید سپس فرشتان را روی آن بیندازید این کار باعث می شود که موقع راه رفتم زیر پایتان نرم باشد ونشستن روی آن لذت بخش تر می شود.

در انتخاب و نوع فرش نیزباید دقت کنید اگر خانه تان کوچک است از فرش هایی با رنگ روشن استفاده کنید.اگرفرش برای اتاق نشیمن یا غذا خوری است باید پا خور آن خوب باشد وکیفیت آن بالا باشد.اگر در خانه بچه نو پا کوچک دارید بهتر است از فرش هایی بارنگ تیره استفاده نمایید تا اگر لکه روی آن افتاد مشخص نباشد.اگر برای اتاق خوابتان می خواهید فرش انتخاب کنید فرشی نرم ولطیف باید باشد.

اگر در هنگام خرید موارد بالا را در نظر داشته باشید به راحتی می توانید دکوراسیون زیبایی برای خود بسازید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: