شیشه های رنگی و خیره کننده برای دکوراسیون داخلی مدرن و سنتی با طرح های زیبا
نوشته شده توسط : لیلا

دراین مطلب خواهید خواند که درب وپنجره رنگی در خانه چقدر می تواند دکوراسیون خانه شما را از این به آن رو کند و فضای دلنشینی به منزل شما دهد شیشه های رنگی و خیره کننده برای دکوراسیون داخلی مدرن و سنتی با طرح های زیبا و جذاب می تواند دکور زیبایی را برای شما ایجاد نماید.

 

بی شک همه ما با دیدن شیشه های رنگی به یاد معماری قدیم  ایران می افتیم .پنجره ها وشیشه هایی که در خانه ها ومساجد قدیمی ایران می بینیم با تابیدن نور رنگ های زیبا و خیره کننده ای به وجود می آورند.این شیشه های رنگی و خیره کننده نور را به صورت جادویی از خود عبور می دهند واثر هنری زیبایی از خود خلق می کنند.

تبلیغات : زیباترین انواع مدل های کتابخانه چوبی در سایت اینترنتی

عکس از شیشه های رنگی در و پنجره

شیشه رنگی 1

شیشه رنگی 2

شیشه رنگی 3

شیشه رنگی 4

شما در منازل خود نیز می توانید از این شیشه ها استفاده کنید مثلا درب وپبجره حمام و دستشویی خود را از این طرح  استفاده کنید که هم حریم خصوصیتان حفظ شود و هم نمای زیبایی در خانه به وجود آید.استفاده دیگر ما می تواند شیشه بالای درها یا شیشه هایی که دو اتاق را از یکدیگر جدا می کند یا در ورودی منزلتان باشد.

البته ناگفته نماند که اگر شما از آن دسته افراد هستید که دائم دکوراسیون خانه تان را تغییر می دهید ممکن است یک طرح برایتان تا مدت طولانی خسته کننده باشد و دوست داشته باشید طراحی خانه تان را عوض کنید. ما برای شما پیشنهادی داریم شما از برچسب های رنگی که دقیقا طرح شیشه دارند می توانید برای شیشه هایتان استفاده کنید این برچسب ها دقیقا همان کار شیشه های رنگی را برای شما انجام میدهند و دکوراسیون خانه تان را زیبا می کند.

گاهی اوقات از این شیشه های رنگی در سقف نیز استفاده می شود به طوری که به صورت طرحدار یا گل اطراف لوستر ها زده می شود که با روشن شدن چراغ ها زیبایی خاصی به سقف اتاقتان می دهد.

شیشه های رنگی می تواند با نور پردازی طراحی شوند مانند سبک قدیم به طوری که پشت درب یا پنجره را به وسیله لامپ نور پردازی می کنند این روش بسیار شیک وخیره کننده است چرا که لامپ مانند نور خورشید به شیشه می تابد ورنگ های زیبایی را از خود نمایلن می کند.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: