آشنایی با بوفه استند های خاص و نقش آن در زیبا کردن منزل برای خانم های باسلیقه
نوشته شده توسط : لیلا

اگر زمانی پیش آمد که برای خرید وسایل منزل به بازار رفتید برای خرید بوفه یا استند سوال برایتان پیش آمد ونمی دانستید دقیقا کارایی کدامیک بهتر است به نکاتی که ما برای آشنایی با بوفه  های خاص و نقش آن در زیبا کردن منزل برای خانم های باسلیقه بیان می کنیم توجه نمایید.

 

برای آشنایی با این دو وسیله دکوری در منزل باید بدانیم که بوفه ها معمولا در ابعاد بزرگتر از استند ساخته می شوند و همچنین بوفه داری درب برای جلوگیری از گرد وغبار هستند که این وسیله برای خانم های با سلیقه بسیار حائز اهمیت است. بوفه معمولا برای خانه های بزرگ بکار برده می شود چرا که ممکن است فضای زیادی از خانه را به خود اختصاص دهد .بوفه استند های خاص طرح های متفاوتی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم.

عکس از استند های زیبا با طراحی خاص

استند 1

استند 2

استند 3

استند 4

برخلاف بوفه, استند در ابعاد کوچکتر ولی دارای تنوع شکلی زیاد می باشد .استندها درب ندارند و داری چند قفسه کوچک برای گذاشتن وسایلتان می باشد این وسیله برای خانه هایی که کوچک هستند مناسب می باشد و می تواند زیبایی زیادی به اتاق نشیمن یا پذیرایی شما دهد.

معمولا ظروف تزیینی کوچک وظریف قابل گذاشتن در استند می باشد.استند ها چون درب ندارند معمولا زود گرد وغبار را به خود می گیرند و خیلی سریع آلوده می شوند که ما باید مراقب پاکیزگی ظروف دکوری آن باشیم چرا که استند جلوی چشم است وکثیف بودن آن جلوه بدی به خانه تان می دهد .محل گذاشتن استند معمولا کنار مبلمان و یا در گوشه اتاق می باشد .باید مکان قرار گرفتن استند جایی باشد که به راحتی بتوانید ظروف داخل آن را به راحتی پاک کنید.

اگر بچه کوچک و پر جنب وجوش در خانه دارید از خرید استند منصرف شوید زیرا امکان آسیب هم برای ظروف وهم کودک شما وجود دارد.بعضی از انواع استند وجود دارد که شیارهای خاصی در قسمت هایی از آن وجو دارد که این شیارها برای گذاشتن جام می باشد که به نام استند های جام خور شناخته می شوند.

استند های خاص و شیکی در بازار وجود دارد که می تواند جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل شما بدهد .با انتخاب صحیح اسند ,متناسب با دکوراسیون داخلی منزل فضای خیره کننده ای در خانه خود بوجود آورید.شما با مراجعه به سایت اینترنتی دی ایران می توانید شیک ترین وجدید ترین استند ها را مشاهده کنید وبا صرف کمترین زمان و کمترین هزینه استند مورد نظر خود را با ارسال رایگان در منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: