نقش کاشی های شیک در حمام و سرویس بهداشتی و طراحی آن با روش های جدید
نوشته شده توسط : لیلا

مهمترین مسئله طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی در رنگ کاشی و سرامیک, مدل کاشی ها ,روشوری ,دوش حمام و کف پوشی که قرار است بکار ببریم خلاصه می شود. نقش کاشی های شیک در حمام و سرویس بهداشتی و طراحی آن با روش های جدید می تواند زیبایی سرویس شما را دو چندان نماید که اگر در انتخاب صحیح آن دقت نکنیم این امر می تواند از زیبایی حمام و سرویس بهداشتی شما بکاهد.

 

یکی از بهترین عواملی که در این قسمت وجود دارد این است که حمام و سرویس بهداشتی بخشی جدا از فضای خانه هستند و حتما نباید با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند نقش کاشی های شیک در حمام و سرویس بهداشتی به سلیقه خودتان است .شاید به نظر شما رنگ بندی در دکور حمام و سرویس بهداشتی مهم نباشد ولی این طرز فکر کاملا اشتباه است چرا که ما روزانه چندین بار با آنجا سرو کار داریم.

تبلیغات : انواع میز ال سی دی در سایت اینترنتی

عکس از طراحی حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام 1

دکوراسیون حمام 2

سرویس بهداشتی 3

دکوراسیون حمام 4

یکی دیگر از وسایل مور دنیاز در حمام خرید دوش مناسب می باشد.امروزه دوش های جدید وزیبایی وجود دارد که علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب می تواند زیبایی خاصی به حمام شما بدهد.اگر اسنفاده از رنگ های تیره را در دکوراسیون منزلتان دوس دارید بهتر است آ ن را در خانه اجرا نکنید بهترین مکان حمام می باشد رنگ تیره فضای داخلی را بسیار زیبا می کند.

اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است باید درا نتخاب توالت فرنگی دقت کنید .داشتن توالت فرنگی بسیار برای سلامت بدن ما مفید می باشد واز نظر زیبایی وپاکیزگی از مدل های سنتی خیلی بهتر می باشد.پس شما می توانید به علت کمبود جا از نوع کوچک و زیبای آن استفاده نمایید.

برای لوکس تر شدن چهره حمام وسرویس بهداشت منزلتان بهتر است از نور پردازی استفاده کنید بهترین گزینه برای این کار استفاده از لامپ های هالوژنی با پایه استیل می باشد.برای تزیین حمام به سلیقه خودتان بهتر است از انواع صدف های دریایی استفاده کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: