گرامافون و زیبایی های خاصش در کوراسیون های سنتی ,مدرن و کلاسیک
نوشته شده توسط : لیلا

گرامافون وسیله ای است که برای پخش صداهایی که قبلا روی صفحاتی ضبط شده است .گرامافون و زیبایی های خاصش در کوراسیون های سنتی و مدرن نقش خاصی را ایفا می کند.گرامافون برای گوش دادن به آهنگ ها ,  مکالمات و خواندن شعر بکار گرفته می شود. ایستگاهای رادیو نیز از این وسیله برای گرفتن امواج استفاده می کنند.

 

برای استفاده از گرامافون ابتدا صدا را در یک صفحه گرد پلاستیکی ذخیره می کنند صفحه گرد روی فونوگراف به دور خود می چرخد سپس یک سوزن روی آن قرار دارد که صدای ضبط شده را به امواج الکتریکی تبدبل می کند در نتیجه علائم الکتریکی مجددا به صدا تبدیل می شوند  که برای شنونده قابل فهم می باشد.

عکس از گرامافون های زیبا

گرامافون 1

گرامافون 2

گرامافون 3

گرامافون 4

برای طراحی دکوراسیون سنتی نکات ریز زیادی باید توجه شود .ضمن اینکه برای طراحی این دکوراسیون فرد باید جسارت خاصی برای تغییر داشته باشد.مثلا رنگ دیوارها بهتر است از رنگ سبز تیره استفاده شود میز های چوبی وصندلی های چرمی زیبایی خاصی به فضا می دهند.مجسمه هایی که بادست ساخته شده باشند ویا طراحی شده باشند به سنتی کردن دکوراسیون خانه کمک می کنند.

یادمان باشد که اگر قصد سنتی کردن منزل خود را دارید حتما از فرش های ایرانی برای پوشاندن کف استفاده نمایید چرا که اصالت خاصی به فضای خانه می بخشند.در کل باید وسایلی را برای دکوراسیون خود انتخاب نمایید که چهره قدیمی داشته باشند.

گرامافون و زیبایی های خاصش یکی از آن وسایل است که امروزه خیلی بیشتر در خانه ها دیده می شود گرامافون های امروزی از جنس های مختلف با مدل های متفاوت طراحی می شوند ولی طراحان آن سعی کرده اند که آن را به سبک قدیم خودشان درست کنند.

بعد از اینکه ما طراحی اولیه خانه را به روش سنتی انجام دادیم می توانیم محل گرامافون خود را انتخاب کنیم. جای گیری گرامافون باید طوری باشد که چشم بیننده را به خود خیره کند که تمام این موارد بستگی به خانه شما دارد وسیلقه هر فرد در چیدمان منزلش

گرامافون بهتر است در جایی قرار گیرد که محل پذیرایی از مهمان ها می باشد شما می توانید گرامافون را بهتر است در کنار مبلمان  قرار دهید یا آن را به دیوار تکیه دهید وبا نور پردازی ظریف بالای آن فضای زیبایی به دکوراسیون سنتی خانه تان بدهید.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران زیبا ترین مدل های گرامافون را مشاهده نمایید, وبا کمترین هزینه وباصرف کمترین زمان آن را با ارسالف رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: