آشنایی با آباژورهای شیک در دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : لیلا

آباژور نوعی از لوستر های شیک است که قابلیت جابجایی دارد که هنگام خرید باید دقت زیادی نمود چرا که تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد آباژورهای شیک انواع مختلفی دارد چوبی , ایستاده , فانتزی و… آباژور نوعی چراغ کلاه دار فانتزی است که در طرح های مختلف مطابق طراحی دکوراسون منزل شما ساخته می شود.

 

اگر می خواهید از آباژور در اتاق خواب یا اتاق نشیمن استفاده کنید باید جایی باشد که محل رفت وآمد نباشد اگرمی خواهید آباژور را روی میز بگذارید باید  به این نکته توجه داشته باشید که آباژور از میزتان بزرگتر نباشد و پایه های آن از میز بیرون نزند. آباژور ها طرح های متنوع و زیبایی دارند که شما با در نظر گرفتن دکوراسیون داخلی منزل خود از انواع آباژور شیک و مدرن و یا سنتی و …. استفاده نمایید.

تصاویری از آباژورهای شیک

92-4

363162-838519

Abajur-booloor_06

e0d86ecf5fc62f5b866c99654d9440b4-480x640

tasvirezendegi-ir-758

اگر شما قصد دارید که آباژور را دراتاق  پذیرایتان قرار دهید بهتر است که آن را رومیزی را در روی میز عسلی کنار مبل و یا بر روی میز کنسول قرار دهید ضمن اینکه باید درنظر داشته باشید که هنگام خرید آباژور باید به ترکیب رنگ آباژور و مدل آباژور دقت کنید.تا هماهنگی کاملی بین آباژور و دکوراسیون منزلتان به وجود آید.

اگر قصد انتخاب آباژور برای اتاق نشیمن خود دارید ابتدا به مبلمان خود توجه کنید اگر مبلمان شما مدرن وشیک است بهتر است در کنار آن از آباژور مدرن ولوکس واستوانه ای بلند استفاده کنید.اگر فضای چیدمان منزل شما سنتی است و لوسترهای موجود در آن کوچک هستند بهتر است از آباژورهای مخروطی و یا پارچه ای کنار مبلمانتان استفاده کنید.

اگر منزل شما دکوراسیون سلطنتی دارد از آباژورهای اشرافی که دارای هنرهای دستی با رنگهای طلایی هستند استفاده کنید زیرا زیبایی خانه شما را دوچندان می کند . بهترین جای قرار دادن این آباژورها کنار پرده ,کنج اتاق پذیرایی و نشیمن و یا کنار میز ال سی دی است.

شما با توجه به دکوراسیون منزلتان می توانید بهترین آباژور که با فرش  ,پرده , مبلمان وکاغذ دیواری ست است را انتخاب نمایید و به هر چه زیباتر شدن خانه تان کمک کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: