نکات مهمی که برای انتخاب سرویس خواب باید در نظر داشته باشیم
نوشته شده توسط : لیلا

آنچه که ما در مورد انتخاب سرویس خواب باید بدانیم این است که سرویس خواب تشکیل شده از تخت و میز توالت وعسلی که مهم ترین وسایل در اتاق خواب هستند. تخت خواب باید کاملا استاندارد باشد چرا که بدن در حالت دراز کشیده باید خون را درسراسر بدن گردش دهد.

 

در انتخاب سرویس خواب آن چیزی که ابتدا باید در نظر داشت این است که چه کسی قرار است ازآن استفاده کند, تخت خواب های بزرگ راحتی شما را تضمین می کنند ولی باید توجه کنیم که اندازه تخت باید متناسب با اتاق خوابمان باشد نباید تختی را استفاده کنیم که فضای اتاق را بگیرد و دست و پا گیر باشد .

تصاویری از انتخاب سرویس خواب

785638690

decoratingidea345

c1ia1jvwsxctomcj9j8h

decorationpictures316

اگر فضای کمی در اتاق برای جا دادن تخت خواب دارید می توانید از تخت خواب تاشو استفاده کنید به صورتی که هنگام خواب آن را باز کرده و بعد از استراحت جمع کنید و فضای باز و راحتی در اتاقتان داشته باشید.

تخت های یک نفره باید عرضشان بین ۹۰ تا ۱۱۰ باشند و تخت های دو نفره باید عرضی بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ داشته باشند.ارتفاع تخت هم بستگی به سن فرد دارد معمولا برای کودکان ارتفاع پایینتر است و برای بزرگترها بین ۳۵ تا ۴۰ می باشد.

اگر هنگام خرید تصمیم گرفتید که تختی از جنس ام دی اف که با رنگ جلا خورده بخرید باید توجه کنید که تخت مورد نظر بوی رنگ ندهد چرا که این بو می تواند مدت ها شما را در خواب اذیت کند وایجاد آلرژی نماید.

اگر قصد خرید تختخواب فرفوژه دارید باید تختی را انتخاب کنید که لبه های تیز نداشته باشد و لبه های آن به صورت منحنی باشد خصوصا اگر بچه کوچک در منزلتان می باشد.

نکته مهم دیگر انتخاب میز توالت است میز توالت معمولا دو نوع است میز هایی که آینه شان به میز چسبیده و میزی که آینه آن جدا می باشد .اگر در خانه بچه کوچک دارید بهتر است از میزی استفاده کنید که آینه اش چسبیده به میز باشد واگر آینه میزتان جداست بهتر است خودتان آن را روی دیوار نصب کنید ,این کار را برای ایمنی حتما انجام دهید.

گذاشتن میزدر کنار تخت نیز ضروری است خصوصا برای افراد مسن که می توانند از آن برای گذاشتن دارو ,ساعت و موبایل و…استفاده کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران از انواع مدل های تخت و پا تختی و میز توالت دیدن نمایید وسرویس مورد نظرتان را با صرف کمترین زمان وهزینه و با ارسال رایگان درب منزل خود دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: