نکات مهم در تزیین دیوار برای دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : لیلا

مهم ترین عنصر در زیبایی هر خانه ای دیوارها هستند که به فضای خانه شخصیت می بخشند.دیوارها بزرگترین قسمت قابل مشاهده در هر منزلی می باشند, با رعایت نکات مهم در تزیین دیوار برای دکوراسیون منزل بیشترین تاثیر را در فضای خانه به وجود آورید. پس با آویزان کردن وسایل زیبا می شود چهره زیبایی به دیوار منزلتان دهید.

 

وقتی به دیوار خالی اتاقتان نگاه می کنید در این فکر هستید که چطور می توان با کمترین هزینه دیوار اتاق را به صورت چشم گیری تزیین کنید نکته مهم اینجاست که باید دیوارها تمیز و بدون خرابی باشند در غیر این صورت شما ابتدا باید دیوارها رادرست کنید بعد با استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری آن را پوشش دهید.

تصاویری از تزیین دیوار در خانه

1-20

Design-the-wall-behind-the-TV-750x578

تزیین-دیوار

mo14814

مهم ترین بخش در هر خانه اتاق پذیرایی آن است چرا که افراد برای دور هم بودن بیشترین وقت خود را در آنجا می گذرانند پس باید در طراحی دکوراسیون آن بیشترین دقت را نمود, شما می توانید با تزیین دیوار برای دکوراسیون به وسیله طراحی و نصب تابلوهای بزرگ زیبایی خاصی به فضای موجود بدهید.

یکی دیگر از روش ها استفاده از پوستر ها و کاغذ دیوار های سه بعدی می باشد که باعث می شود فضای اتاق دلنشین شود شما با نصب ظروف چینی یا مسی لوکس روی دیوار اتاق پذیرایی می توانید چشم ها را به سمت دیوارها خیره کنید.

برای زدن کاغذ دیواری سعی کنید تمام دیوارها را با یک طرح به صورت یکدست نپوشانید,قسمتی از دیوارها باید به صورت قاب یا طرحی دیگر با رنگ متفاوت روی دیوار زده شود.

برای اتاق نشیمن برچسب هایی از ورقه های کامپوزیتی روی دیوارهای پشت مبلمان و میز ال سی دی بسیار جذاب هستند وهمچنین می توان از نور پردازی های ظریف استفاده کنیم که فضای دیوارها خراب نشود.

اتاق خواب فضای زیادی برای تزیین دارد که ما می توانیم با استفاده کاغذ دیواری و بر چسب های زیبا دیوار اتاق را بپوشانیم و با قاب های قدیمی و خاطره انگیز دیوار اتاقمان را تزیین کنیم.ضمن اینکه ما نصب ساعت های فانتزی روی دیوار جلوه خاصی به اتاقمان می بخشیم.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: