چگونگی انتخاب جا کفشی در دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : لیلا

جا کفشی وسیله ای است که معمولا در کنار در ورودی هنگام داخل و خارج شدن از منزل قرارمی گیرد,جا کفشی در دکوراسیون منزل جزء یکی از وسایل ضروری است که از بهم ریختگی درآن قسمت از خانه جلو گیری می کند و همچنین می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما داشته باشد.

 

هنگام آمدن مهمان به خانه اولین چیزی که مورد توجه قرار می گیرد جا کفشی برای نگهداری کفش هایشان می باشد,پس بهتر است جا کفشی مدرن وشیک انتخاب نمایید تا تصویر زیبایی از منزلتان در چشم مهمانان به وجود آید.

تصاویری از جا کفشی در دکوراسیون منزل

278617_309

جدیدترین-مدل-های-جا-کفشی-چوبی-ام-دی-اف-و-دیواری-4

201633033853509156a

mdf-shoe-storage-12

یکی از فاکتورهای انتخاب جا کفشی اندازه راهروی منزل شماست که جا کفشی باید طبق آن انتخاب شود,اگر راهروی شما کوچک باشد گذاشتن جا کفشی بزرگ می تواند ایجاد مشکل نماید و عبور و مرور را برای اهالی خانه سخت نماید.

اگر شما جز خانواده های پر جمعیت هستید و فضای کافی برای جاکفشی بزرگ دارید می توانید از جا کفشی های جا دار برای کفش هایتان استفاده کنید,ضمن اینکه برای انتخاب جا کفشی باید به جنس آن توجه نمود که بهترین گزینه ها استفاده از چوب بلوط ,گیلاس وافرا می باشد که هم تاثیر زیادی در قیمت و هم در ماندگاری جا کفشی می تواند داشته باشد.

امروزه جدیدترین جا کفشی ها از جنس ام دی اف می باشد,که در رنگ ها ومدل های مختلف به صورت کشویی ,قفسه ایی ,کمدی و… ساخته می شوند.در طراحی جا کفشی ام دی اف یا جاکفشی چوبی می توان از رنگ های روشن استفاده نمود جا کفشی های سفید یکی از زیباترین و شیک ترین جا کفشی ها محسوب می شوند.

با توجه به مدل های مختلف جا کفشی که هریک زیبایی های خاص خود را دارند شما می توانید بسته به سلیقه افراد وفضای اختصاص داده شده جا کفشی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شما می توانید انواع مدل های جا کفشی را در سایت دی ایران مشاهده نمایید و جا کفشی دلخواه خود را با صرف کمترین هزینه وبا ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: