نقش مبلمان اداری در زیبا کردن محیط کار
نوشته شده توسط : لیلا

دکوراسیون اداری دارای قانون هایست که اگر درست اعمال شوند به محیط کار شما زیبایی خاصی می بخشند,شما می توانید سبک چیدمان را بنا به سلیقه خود تغییر دهید.هماهنگ کردن محیط کارباعث اثر گذاری بیشتر می شود ومحیط کار را زیباتر می کند که این قضیه بستگی به مبلمان اداری آن محیط دارد.

 

برای طراحی محیط کار رنگ دیوارها, سقف ,نوع کف پوش ,نور پردازی و مبل اداری نقش بسزایی در آرامش واز بین بردن هنجارهای عصبی در محیط کار دارد.

تصاویری از انواع مبلمان اداری

hou10936

0.385392001312145444_parsnaz_ir

sofa-tazeen.ir_

251919_large-لوازم-و-اثاثیه-مبل-مبلمان-اداری-هیوا-چوب

یک اتاق معمولی می تواند به عنوان اتاق کارمندان یا مدیران آن اداره تعیین گردد که دراین اتاق ها ما با استفاده از مبلمان های خاص ونوع فعالیت آنها می توانیم اتاق ها را از یکدیگر جدا نماییم همچنین مبلمان مراجعه کنندگان نیز باید در این مکان مشخص شود.

نیاز افراد یک سازمان اداری با یکدیگر مساوی نیست این نیازها بنا به سن وجنسیت با یکدیگر متفاوت است,پس ما برای انتخاب وچیدمان مبلمان باید دقت لازم را داشته باشیم وتا جایی که امکان دارد از سلیقه افراد آن سازمان برای چیدمان آن کمک بگیریم.

یادمان باشد آسایش و آرامش افراد در محیط کار بیشتر از تزیین کردن محیط اهمییت دارد زیرا دکوراسیون زیبا زمانی که کارمندان در آن آسایش نداشته باشند به یک سازمان بدون کارایی تبدیل می شود.

یکی از سبک های دکوراسیون مدرن اداری سادگی مبلمان های ادراری وصندلی هاست,در این دکوراسیون هر چه مبلمان ها ساده تر باشد فضا زیباتر می شود در این سبک بیشتر به سادگی و خلوتی محیط توجه می شود وبیشتر از مبلمان یا صندلی هایی با رنگ تیره استفاده می کنند.

دکوراسیون کلاسیک اداری یکی دیگر از سبک ها می باشد که مبلمان های آن به محیط شکوه وبزرگی خاصی می بخشد که نحوه چیدمان آن اعتبار خاصی به محیط می دهد وفضا را جذاب وبا نظم نشان می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران جدیدترین و شیک ترین مبلما ن های اداری را بنا به سلیقه خاص خودتان انتخاب نمایید و به محیط کار خود زیبایی خاصی بدهید,این مبلمان ها بدون صرف هزینه ورایگان درب منزل به شما تحویل داده می شود.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: