رازهایی برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک
نوشته شده توسط : لیلا

اگر فضای خانه ما کوچک است نباید مانعی باشد که ما نتوانیم دکوراسیون آن را به زیبایی طراحی کنیم ما حتی با داشتن خانه ای کوچک می توانیم دکوراسیون زیبایی برای آن بچینیم,رازهایی برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک وجود دارد که در ذیل به آن اشاره می کنیم.

 

یکی از راهکارهای بزرگ جلوه دادن منزل حذف کاغذ دیواری یا رنگ های تیره وشلوغ از خانه و استفاده از رنگ های روشن وملایم است به خصوص در سقف خانه باید از رنگ های بسیار روشن استفاده نمود, چون فضای خانه را روشن تر نشان می دهد.ضمن اینکه باید پرده های ضخیم رابرداشت و از پرده هایی نازک با رنگ روشن اسنفاده نمود.

تبلیغات : لوکس ترین مبل های اداری در سایت اینترنتی

تصاویری از چیدمان خانه های کوچک

1

4184174_339

Simple-and-delicate-built-in-shelves

از روش های مهم دیگر این است که باید از الگوی تک رنگی در خانه استفاده نمود مثلا دیوارها ,سقف ,مبلمان ,حتی کف پوش وفرش را باید از رنگ روشن یکدست استفاده کرد.

یکی دیگر از روش ها این است که تا حد امکان پنجره ها در سایز بزرگ ساخته شوند و فاقد پوشش باشند ,وسایل غیر ضروری رااز چیدمان حذف کرده ,از رنگ های یکدست روشن برای وسایل و کف پوش منزل استفاده کیند وهمچنین از مبلمان ظریف وآینه کاری در سقف و دیوارها برای بزرگ تر کردن خانه استفاده نمایید تا فضای خانه را دلباز تر نشان دهد.

اگر اتاق شما پنجره ندارد شما می توانید نفطه کانونی منزل خود را در نظر بگیرید یعنی همان جایی که در اولین لحظه چشم بیننده سمت آن می رودشما باید در این مکان ها از شومینه,قفسه کتاب,تابلوی نقاشی و…استفاده نمود که چشم ببیننده سمت آن برود و نداشتن پنجره به چشم نیاید.وقتی در خانه نقطه کانونی مشخص شود چیدمان مبل ها راحت تر می شود.

روشن نگه داشتن فضای خانه با استفاده از نور پردازی یکی دیگر از روش ها ست,ما باید لامپ های سوخته وخراب را عوض کرده و به جای آن لامپ هایی با نور دهی زیاد وگرمای کمتر استفاده نماییم.ما می توانیم در قسمت های مختلف از چراغ های زیبا استفاده کنیم و همچنین لوستر های قدیمی را باز کنیم و به جای آن لوستر های پر نور و زیبا نصب نماییم.

شما می توانید بادیدن سرویس های چوبی بسیار شیک و زیبا در سایت دی ایران دکوراسیون منزل خود را به زیبایی طراحی نمایید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: