رازهایی در مورد بوفه های شیک برای زیبا کردن منزل
نوشته شده توسط : لیلا

شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته کمد چوبی وسیله ای بود برای گذاشتن تلویزیون اما بعدها با طراحی جدید با ترکیبی از شیشه و چوب کمد های دکور دار یا بوفه ساخته شد.امروزه بوفه در منزل اکثر خانواده های ایرانی وجود داردو به نحوی است که از بوفه های شیک برای زیبا کردن منزلشان استفاده می کنند.

در بوفه معمولا از ظرف های شیک و گران قیمت و کریستال های جذاب برای زیبا کردن اتاق پذیرایی ,نشیمن یا ناهار خوری اسنفاده می کنند.البته ناگفته نماند که عده ای علاقه به وسایل ی ظروف قدیمی دارند که می توان برای نگه داریشان ازبوفه استفاده نمود.

تصاویری از بوفه های شیک

شکل واندازه بوفه بستگی به بزرگی یا کوچکی محیطی دارد که قرار است بوفه را درآن محل قرار دهیم.معمولا بوفه را جایی در خانه قرار می دهند که جلوی رفت وآمد نباشد ولی بتوان به راحتی از هر زاویه آن را دید.بوفه باید طوری قراربگیرد که به راحتی بتوان شیشه یا وسایل داخل آن را تمیز نمود.

بوفه ها در اندازه ,مدل ,رنگ ,طرح ,جنس وسایز های مختلفی وجود دارد رنگ انتخابی برای بوفه باید با وسایل چوبی منزلمان هم خوانی داشته باشد اندازه و مدل بوفه بستگی به سلیقه خودمان دارد.

بوفه ها در مدل های مختلف وجود دارد که ما چند نمونه از آن را بیان می کنیم:بوفه های با دست حکاکی شده که حکاکی آنها به صورت سنتی می باشد,بوف های آینه دار که در قسمت های مختلف آن آینه به کار برده شده,بوفه های کلاسیک که به صورت کمد یا قفسه هستند این نوع بوفه معمولا برای نگه داری ظروف چینی بکار برده می شوند, بوفه از جنس ام دی اف که در سایزها ورنگها ومدل های مختلف ساخته می شود.

اگر ما بتوانیم بوفه ای زیبا متناسب با دکوراسیون خانه مان انتخاب کنیم می توانیم منزلی شیک وبسیار زیبا داشته باشیم.برای خرید بوفه های شیک وزیبا حتما نیاز نیست که به بازار بروید وزمان زیادی را صرف انتخاب بوفه مورد نظرتان کنید,شما می توانید با مراجعه به سایت دی ایران از جدیدترین بوفه ها دیدن نمایید وپس از انتخاب آن را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: