نقش میز ناهار خوری در دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه داشتن وسایل مناسب و استاندارد در هر منزلی ضروری شده است چرا که نشستن بر روی پاها باعث عوارض زیادی می شود خوشبختانه اکثر خانواده های ایرانی به ضرورت استفاده از این وسیله پی برده اند. یکی از این وسایل میز ناهار خوری می باشد .در منازل کوچک و آپارتمانی جای گرفتن میز ناهار خوری در یک مکان مناسب دغدغه اکثر خانم هاست و تاثیر و نقش میز ناهار خوری کم جا دراین منازل به وضوح مشاهده می شود.ولی در منازل بزرگ این مشکل وجود ندارد و بنا به سلیقه اعضای خانه می توان جای میز ناهار خوری را تعیین کرد.

در جای گیری میز ناهار خوری باید مواردی را در نظر داشت ازجمله اینکه میز ناهار خوری نباید در مسیر رفت وآمد باشدزیرا در مسیر بودن میز می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی شود,درانتخاب میز ناهار خوری باید به جنس چوب ,روکش صندلی,رنگ آن با دکوراسیون منزل,اتصالات وکیفیت میز توجه نمود.

تصاویری از میز ناهار خوری

در انتخاب رنگ برای میز ناهار خوری باید از رنگ های گرم استفاده کنیم چرا که این رنگ ها باعث بالا رفتن میزان اشتها وهمچنین صمیمیت بین افراد خانه می شود.در اطراف میز ناهار خوری تا جایی که امکان دارد از گل و گیاه طبیعی استفاده نمایید چرا که گل طبیعی باعث زیبایی مکان غذا خوردن می شود وهمچنین فضای اطراف را با طراوت تر می کند.

ابعاد میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید که متناسب با منزل شما باشد اگر میز ناهار خوری شما بزرگ می باشد و فضای کمی برای قرار دادن آن دارید می توانید یک طرف میز را به دیوار بچسبانید.نورپردازی یکی دیگر از موارد مهم در مکانی است که میز ناهار خوری قرار دارد,هرچه نور بیشتری این مکان باشد هنگام صرف غذا فضای بهتری به وجود می آیدو غذا دلچسب تر می شود.

میز ناهارخوری را تا جایی که امکان دارد از تلویزیون خانه دور کنید تا عادت بد نگاه کردن به تلویزیون هنگام صرف غذا از بین برود و افراد خانه از کنار هم نشستن وصرف غذا لذت ببرند.
برای تزیین میز ناهار خوری شما میتوانید از ظروف کریستال یا ظرف میوه در وسط میز برای زیبا تر شدن دکوراسیون استفاده نمایید.شما می توانید بهترین وشیک ترین مدل های میز ناهار خوری را در رنگ ها وطرح های جدید,باکیفیت عالی مطابق سلیقه خود را در سایت دی ایران مشاهده نمایید و بدون اتلاف وقت در کمترین زمان ,به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: