انواع پرده و نقش آن در زیبایی دکوراسیون
نوشته شده توسط : لیلا

اتاق های نشیمن و ناهارخوری که معمولاً بیشتر از دیگر اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد بیانگر سلیقه شما است.انواع پرده و نقش آن در زیبایی دکوراسیون منزل حائز اهمییت است,اگر مدل های ساده و اسپرت رادوست دارید از پرده های سبک و توری استفاده کنید. اگر میخواهید فضا رسمی و مجلسی باشد از والان با کناره های آسترشده استفاده نمایید.

حال ما انواع مدل های پرده با جزییات می پردازیم,بعضی از مدل های پرده می باشد که دنباله دارند و دنباله آن روی زمین می افتد این نوع پرده برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند مناسب نیست چرا که باعث کثیف شدن پرده ونیز باعث تجمع گردو غبار در آن قسمت می شوند.

یکی دیگر از انواع پرده مدل هایی است که لایه لایه می باشد ووالان دارند این پرده ها گرد وغبار بیرون را در لایه های خود جا می دهند وبا وزش باد آن را به خانه منتقل می کنند ونیز شستن این پرده ها کار بسیار سختی است پس بهتر است که از پرده های ساده وشیک برای منزل خود استفاده نمایید.

تصاویری از انواع پرده

از پرده در جاهای دیگر منزل استفاده می شود از جمله حمام وآشپزخانه,عده ای فکر می کنند که در این مکان ها جنس پرده مهم نیست ومی شود از پرده های ارزان قیمت وجنس نا مرغوب نیز استفاده کرد که این طرز فکر کاملا اشتباه است.

چرا که این پرده ها در معرض گرما و رطوبت می باشد که اگر از پرد های نا مناسب استفاده نمایید به مرور زمان باعث ایجاد حساسیت های تنفسی و بوی بد می شود.
انتخاب پرده بستگی به حالات واحساسات افراد در منزل دارد برای استفاد از پرده در اتاق خواب معمولا از پرده های ضخیم وتیره استفاده می کنند برای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن از پرده های ابریشم یا توری با رنگ های شاد و روشن برای نور دهی بیشتراستفاده می شود اگر دوست دارید فضای خانه تان کلاسیک باشد از پرده های تیره و ضخیم ویا ابریشمی یا مخملی با رنگ تیره استفاده کنید.
منبع




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: