نکات مهم در مورد آشپزخانه های کوچک
نوشته شده توسط : لیلا

آشپزخانه کوچک یکی از مهمترین دغدغه های خانم های خانه دار است ,در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هدف ما این است که فضاهای غیر ضروری را به فضاهای قابل استفاده تبدیل کنیم. ما میتوانیم از رنگ سفید برای روشن کردن فضا وهمچنین نور پردازی های مناسب وروشن برای شادتر کردن فضا استفاده نمایید.دراینجا نکات مهم در مورد آشپزخانه های کوچک را مرور خواهیم کرد.

شما می توانید از فضاهای اطراف آشپزخانه استفاده کنید مخصوصا اگر آشپزخانه شما اوپن باشد با طراحی زیبا و به روز فضای زیبایی به اتاق نشیمن یا پذیرایی خود دهید و از اوپن برای میز ناهار خوری استفاده نمایید یکی از مسایل مهم دیگر در آشپزخانه داشتن کابینت های جادار با طرح های زیبا و دلباز می باشد که بتوانید تمام وسایل خود را درون آن جا دهید در این مرحله شما می توانیدبا قرار دادن کشو و قفسه درون کابینت این کاررا انجام دهیدو تمام وسایل خود را درآن جا دهید.

 

کابینت در آشپزخانه به دو صورت کلاسیک و مدرن میباشد که با رنگ و لعاب خاص خود می تواند زیبایی آشپزخانه تان را دو چندان نماید در گذشته رنگ کابینت ها معمولا قهوهای روشن یا تیره بوده ولی اکنون رنگ آن بستگی به دکوراسیون منزل شما وهچنین سلیقه خود فرد دارد. مسئله دیگر رنگ کاشی ها در آشپزخانه می باشد که معمولا از کاشی های روشن استفاده می شود روشن بودن کاشی ,آشپزخانه رادلبازتر و روشن تر می کند.

یکی دیگر از مطالب مهم در اشپزخانه چیدمان آن می باشد درآشپزخانه هر خانم سلیقه مخصوص خود را دارد آشپزخانه نقش بسزایی در دکوراسیون هر خانه را دارد چون چند ساعتی در روز را درآن مکان میگذراند,در این مرحله ما باید وسایل غیر ضروری را جمع آوری نماییم تا از هرج ومرج درآشپزخانه جلوگیری کنید و وسایل ضروری و قابل استفاده را باچیدمان مناسب در کابینت ها قرار دهید تا فضای بزگتری به وجود آورید.

یکی دیگر از موارد مهم در آشپزخانه گذاشتن یخچال و وسایل تزیینی در آشپزخانه میباشد که فضای زیبایی به آشپزخانه شما می دهد. شما می توانید از گلدان هایی با رنگ سفید برای زیباتر شدن استفاده کنید,همچنین اگر دیوارهای آشپزخانه شما لک دارد یا آسیب دیده می باشد باید آن را ترمیم و رنگ دیوارها راتغییر دهید.با رعایت این نکات شما می توانید آشپزخانه کوچک خود رابه به مکانی دلباز وزیبا وشیک تبدیل نمایید .

منبع




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: