میز ال سی دی مدرن با کیفیت عالی و قیمت مناسب
نوشته شده توسط : لیلا

میز ال سی دی در منازل امروزی از جایگاه مهمی برخوردار است ،با توجه به بزرگ شدن سایز تلویزیون ها داشتن میز ال سی دی مدرن و زیبا در هر خانه جز وسایل ضروری می باشد،این میزها دربازار با قیمت مناسب و طرح های زیبا و شیک مختلف در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد که میتواند جلوه زیبایی به اتاق نشیمن و پذیرایی شما بدهد

میزهای ال سی دی مدرن از جنس چوب و شیشه ، ام دی اف ملامینه، نئوپان، ام دی اف با روکش گلاس و اچ پی ال می باشد که روکش آن معمولا چرم یا شیشه رنگی و..ساخته شده که دور آن معمولا با نوار pvc پوشش داده شده است.یکی دیگر از امتیاز های جنس ام دی اف ملامینه وجود روکش ملامینه و ضد آب و ضد خش این محصول می باشد .

تصاویری از میز ال سی دی مدرن

 

میز ال سی دی مدرن - Z109Z109 میز ال سی دی مدرن - TAKTAK میز ال سی دی مدرن - Z106Z106

میز ال سی دی مدرن در طرح ها ومدل های زیبا به صورت سبک و قابل انتقال به نقاط مختلف منزل می باشد این میز ها هنگام استفاده در منزل معمولا جای زیادی اشغال نمی کند وبه نظم بخشی وزیبا تر شدن منزل شما کمک کند که در اندازه وسایز های مختلف ساخته میشود.

در خرید میز ال سی دی باید به میزان استحکام ودوام وکیفیت آن توجه کرد،هر میز ای ال سی دی باید جای مخصوص برای نگهداری دی وی دی ،سینمای خانگی و…داشته باشد. طول میز های ال سی دی باید به شکلی باشد که در دو طرف تلویزیون فضای خالی وجود داشته باشد. بعضی از مدل های میز ال سی دی دارای فضایی برای قرار دادن اجسام تزئینی و یا کتاب هستند و می شود میز ال سی دی را به صورت دو یا چند منظوره استفاده کرد.

شما میتوانید انواع مدل های میز ال سی دی مدرن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب را در سلیت دی ایران مشاهده و میزال سی دی خود را با رنگ ومدل دلخواه مطابق سلیقه خود در کمترین زمان و هزینه وبا ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: