طرح میز اداری جدید با امکان فروش به سراسر کشور
نوشته شده توسط : لیلا

خوشبختانه با پیشرفت سریع تکنولوژی در صنعت چوب ، شاهد زیباترین و به روز ترین طرح میز اداری جدید در بازارهای کشورمان هستیم. جدیدترین مدلها دراختیاراستفاده کنندگان قرار می گیرد تا بتوانند بهترین وراحترین لحظات را در محیط کار خود داشته باشند. میز اداری انواع زیادی دارد که در این مطلب با جدید ترین مدل ها آشنا خواهید شد.

میزهای اداری جدید شامل میز کنفرانس، میز مدیریت، میز معاونت و میز کارمندی می باشد که تنوع بی حد و مرز در انواع طرح میز اداری جدید از لحاظ شکل ظاهر و رنگبندی این امکان را به شما می دهد که بتوانید میز اداری مناسب محل کارتان را انتخاب کنید. این میزها در اندازه و شکلهای مختلف میباشد و متناسب با فضا و ابعاد اتاق کار ساخته می شود.

تصاویر و طرح میز اداری جدید

 

طرح میز اداری جدید - MK122MK122 طرح میز اداری جدید - MK106MK106 طرح میز اداری جدید - MK108MK108

میزاداری باید طوری طراحی شود که استفاده کننده هنگام استفاده طولانی خسته نشود و برای نوشتن و انجام کار مجبور به تغییر وضعیت جسم خود نباشد. اگر چنین باشد ، شخص به زودی خسته شده و ادامه کار برای او خوشایند نخواهد بود، بنابراین وجود میز کار مناسب برای هر اداره یا موسسه امری ضروریست.

میز اداری اغلب از جنس ام دی اف می باشند که با روکش ضد خش و ضد آب ملامینه پوشش داده شده اند. لبه های میز اداری باید حتما پی وی سی شوند چرا که میز اداری در جای عمومی استفاده می شود و باید محکم و ضد خش باشد. رنگ بندی میزها تقریبا کامل و البته قابل سفارش دادن است.طرح میز اداری جدیدتان را می توانید طوری انتخاب کنید که با دکوراسیون و رنگ فضای مورد نظر قابل ست کردن باشد.

میز های اداری به شکل ساده و طرح دار در بازار موجود است که نوع طرح دار آنها جلوه زیبایی به محیط داده و فضا را از سادگی و سبک قدیمی به سبک جدید و به روز تغییر می دهد. دی ایران عرضه کننده انواع طرح میز اداری جدید این امکان را به شما می دهد که با هرنوع سلیقه و هر مبلغی که می خواهید هزینه کنید، زیباترین و مرغوب ترین کالا را درب محل کار خود با ارسال رایگان دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: