میز ناهار خوری ۸ نفره با کیفیت بالا و ارسال به سراسر کشور
نوشته شده توسط : لیلا

مدت هاست که دیگر میز ناهار خوری از کالاهای لوکس در اتاق پذیرایی به شمار نمی آید و میز ناهار خوری به دلیل تاثیر زیادی که از لحاظ جسمی بر روی عضلات بدن در زمان نشتن و غذا خوردن دارد، یک وسیله ضروری حساب می شود و این امر باعث شده است که هرکس در هر وضعیت اقتصادی هم که باشد، به فکر خرید یک میز ناهار خوری بیافتد. در این مطلب می خواهیم در مورد میز ناهار خوری و استفاده آن صحبت کنیم.

 

نشیمن میزهای ناهار خوری به صورت ۳، ۶ ، ۸، ۱۲ نفره و بیشتر است که میز ناهار خوری ۸ نفره از بین انواع نشیمن یکی از پرطرفدارترین میزهاست. چرا که نه آنقدر کوچک است که مجبور باشید از آن تنها برای افراد خانواده استفاده کنید و نه آنقد بزرگ است که جاگیر باشد و نتوان از آن استفاده بهینه کرد. میز ناهار خوری ۸ نفره از یک میز و ۸ صندلی تشکیل می شود.

تصاویری از میز ناهار خوری ۸ نفره

 

میز ناهارخوری 8 نفره - N128N128 میز ناهارخوری 8 نفره - N106N106 میز ناهارخوری 8 نفره - N137N137

البته میزهای ناهار خوری ۸ نفره همگی به یک حجم و اندازه نیستند و ممکن است یک میز ناهار خوری ۸ نفره به اندازه یک میز ۱۲ نفره جا اشغال کند. اما اگر در خرید میز ناهار خوری ۸ نفره دقت کنید، می توانید یک میز ناهار خوری ۸ نفره را در بهترین اندازه و جنس و متناسب با فضایی که برای آن در نظر گرفته اید، تهیه کنید.

میز ناهار خوری غالبا از جنس چوب یا ام دی اف تولید می شود و به دلیل اینکه میز ناهارخوری زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض ضربه بیشتری قرار دارد، از روکش ملامینه ضد خش برای روی کار استفاده می شود و لبه های کار را با جنس پلاستیکی و مقاوم پی وی سی (pvc) پوشش می دهند.

شما در سایت دی ایران می توانید بهترین و مرغوب ترین کالا ها را مشاهده و از بین انواع مختلف میز ناهار خوری ۸ نفره ، کالای مورد پسندتان را خریداری و با ارسال رایگان در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: