سرویس خواب جدید با کیفیت بالا و ارزان قیمت
نوشته شده توسط : لیلا

امروزه طراحی و ساخت انواع سرویس خواب و متنوع باعث شده است که در انتخاب سرویس خواب هیچ محدودیتی از لحاظ نوع چوب، رنگبندی و.. وجود نداشته باشد و خرید راحتتر شود. محبوبترین نوع سرویس خواب، سرویس خوابی است که از چوب یا ام دی اف باشد. در این مطلب انواع سرویس خواب جدید چوبی و ام دی اف را معرفی خواهیم کرد.

 

در گذشته بیشتر سرویس های چوبی از جنس لترون بودند که سطح آنها به وسیله دستگاه صاف و صیقلی می شد و روی آن با روکش ملامینه، pvc  یا .. پوشانده و رنگ کاری می شد. اما با پیشرفت صنعت چوب، لترون و انواع چوب معمولی جای خود را به ام دی اف، اچ دی اف، ام دی اف با روکش های گلاس و… داد که این بمساله باعث باز شدن دست تولید کنندگان در طراحی و ساخت اشکال و طرح های  متنوع انواع سرویس خواب جدید که این روزها در بازار ها می بینید، شد. و بدینوسیله تغییری شگرف در صنعت چوب بوجود آمد.

تصاویر انواع سرویس خواب جدید

 

سرویس خواب جدید - T125T125 سرویس خواب جدید - T - EN2T – EN2 سرویس خواب جدید - T159T159

سرویس خواب هایی که از جنس بدنه چوب یا ام دی اف هستند کمی گرانتر از سرویس خوابهای دیگر هستند و این به دلیل بالا بودن کیفیت ام دی اف یا چوب بکار رفته و همچنین ریزه کاری و ظرافتی است که روی این مدل های سرویس خواب  انجام می شود. تاج سرویس خواب ها معمولا از جنس چوب و بقیه قسمتها از ام دی اف  با روکش ملامینه و در رنگهای ونگه، کلاسیک، لارکس و.. موجود است.

استفاده از یک سرویس خواب جدید، زیبا و مقاوم علاوه بر تاثیر زیادی که در زیبا جلوه دادن دکوراسیون خانه شما دارد، می تواند شما را از شر هزینه های زیاد و مداوم ناشی از یک خرید نادرست، خلاص کند. با خرید از سایت دی ایران با کیفیت ترین کالا را با ارسال رایگان درب منزل خودتان دریافت خواهید کرد.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: