فروش کتابخانه دیواری در مدل های مختلف
نوشته شده توسط : لیلا

اصولا در هر خانه ای جایی برای قرار دادن کتاب وجود دارد. تابحال کتابخانه ها در مدل های قدیمی که فضای زیادی را هم اشغال میکردند، استفاده می شده است. کتابخانه دیواری را میتوان با توجه به مکان و فضای موجود در طرح های زیبا و هوشمندانه ای طراحی کرد و این مساله فروش این مدل کتابخانه را به چندین برابر افزایش داده است. در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های زیبا و بی نظیر کتابخانه دیواری و چیدمان کتاب آشنا کنیم.

 

از آنجا که هر روزه مدل های جدید کتابخانه دیواری به بازار عرضه می شود و مدل های جدید به سرعت جایگزین مدل های قدیمی تر می شوند، خرید و فروش کتابخانه دیواری برای کامل کردن و یا ساختن دکوراسیون بازار گرمی دارد. تولید کتابخانه دیواری از لحاظ طرح هیچگونه محدودیتی ندارد و این باعث شده است که هر نوع سلیقه بتواند ازبین چندین طرح مختلف، مدل مورد نظرش را پیدا و خریداری کند.

تصاویر و فروش کتابخانه دیواری

فروش کتابخانه دیواری - HB109HB109 فروش کتابخانه دیواری - HB107HB107 فروش کتابخانه دیواری - HB106HB106

استفاده از قفسه دیواری گرد یا دایره ای ایده ای زیبا برای نگهداری کتاب ها و یا حتی لوازم تزیینی منزلتان به شمار می آید. اگر فضای مناسبی برای نصب کتابخانه دیواری ندارید می توانید از کنج اتاق استفاده کنید. کتابخانه دیواری مخصوص کنج نیز یکی دیگر از طرح های پرطرفدار این محصول می باشد.

جنس چوب بکار رفته در کتابخانه دیواری اچ دی اف یا ام دی اف با روکش ملامینه ضد خش و با لبه های پی وی سی می باشد. رنگ های معروف در کتابخانه دیواری رنگ آنتیک، ونگه ، لارکس و آبنوس است که هرکدام درخشش و زیبایی منحصر بفردی دارد و به راحتی با دکوراسیون منزلتان ست می شوند.

در سایت دی ایران فروش کتابخانه یا قفسه دیواری بصورت اینترنتی بسیار راحت و بدون صرف هزینه و با صرف کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد. با خرید از دی ایران به ارزانترین و با کیفیت ترین جنس مورد نظر خود دست پیدا کنید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: