قیمت گرامافون در انواع قدیمی و جدید لاکچری با قابلیت خرید+عکس گرامافون ایستاده و رومیزی
نوشته شده توسط : لیلا

قیمت گرامافون قبل از هر چیز به جنس چوب و شیپور آن و بعد از آن به ظرافت ساخت و کیفیت پخش وابسته است .

شاید برای پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها باور اینکه حلقه های کوچک سی دی و دی وی دی جایگزین صفحه های گرامافون شده است، سخت باشد و سخت تر اینکه پرکاربردترین دستگاه پخش صداهای ضبط شده قدیمی امروزه وسیله ای برای زیبایی دکوراسیون منازل شده است.

 

قیمت گرامافون - 078Aقیمت گرامافون – ۰۷۸A

شیپور این گرامافون ساخته شده از فلز با رنگ ثابت میباشد. گرامافون فوق یک گرامافون رومیزی میباشد. و بخاطر جم و جور بودنش در در همه جا، جا میشود.

البته این به معنای از بین رفتن ، بی ارزش شدن و افت قیمت گرامافون نیست! گرامافون به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل زیبا سازی منازل، توجه طراحان دکوراسیون و خانواده ها را به خود جلب کرده است.

 

تصاویر و قیمت گرامافون

 

قیمت گرامافون - G600قیمت گرامافون – G600

گرامافون فوق از نمونه های ایستاده یا کنار سالنی میباشد. قسمت پایه آن ساخته شده از چوب راش و جنس شیپور آن از فایبر گلاس میباشد.

گرامافون در دو مدل رومیزی و ایستاده وجود دارد. گرامافون ایستاده به صورت ثابت و متحرک (چرخ دار) در بازار موجود است. معمولا از لحاظ قیمت گرامافون رومیزی به دلیل مصرف کمتر چوب نسبت به نوع ایستاده ارزان تر هستند .

 

قیمت گرامافون - G7007قیمت گرامافون – G7007

اگر به دنبال یک گرامافون با طرح بسیار قدیمی هستید مدل ۷۰۰۷ را به شما پیشنهاد میکنیم. این نمونه مارک والتر بوده و دو سال ضمانت معتبر دارد.

گرامافون هایی که در طرح های جدید تولید می شوند قابلیت فلش خور بودن و سی دی خور بودن دارند و رم خور نیز هستند. بعضی از مدل ها شیپور گرامافون معمولا از جنس آلومینیوم یا برنز تهیه می شود. قیمت گرامافون با شیپور برنزی بالاتر از قیمت گرامافون با شیپور آلومینیوم است.

 

قیمت گرامافون - G700قیمت گرامافون – G700

این گرامافون زیبا دارای رادیو میباشد، قابلیت پخش صفحه گرام ، CD ، DVD داشته و فلش خور نیز میباشد.

عوامل دیگر در قیمت گرامافون

قیمت گرامافون علاوه بر این به دلایل دیگری نیز بستگی دارد از جمله جنس چوب گرامافون ها که می تواند از ام دی اف یا چوب جنگلی با قیمت های متفاوت باشد. لازم به ذکر است که گرامافون در شهرهای مرزی کشور نیز مثل بانه, گناوه و چابهار موجود است اما اخیرا تفاوت قیمتی با قیمت تهران ندارند و حتی برخی از فروشندگان در شهرهای مرزی گرامافون را از تهران خرید میکنند و در مغازه خود موجود مینمایند . شیپور گرامافون ها در دو رنگ طلایی و برنز عرضه می شود. چوب گرامافون ها در رنگ های مشکی، فندقی، قهوه ای و … وجود دارند که می توانید رنگی را که با دکوراسیون و مبلمان منزلتان همخوانی بیشتری دارد، انتخاب کنید.

 

قیمت گرامافون - G013G013

زیبایی و کارایی بالای این گرامافون باعث جذب طرفداران زیادی شده است. از انواع رومیزی و چوب آن ساخته شده از چوب راش و جنس شیپور آن از فایبر گلاس میباشد. کارایی این گرامافون به این شرح است : رادیو ، قابلیت پخش صفحه گرام ، CD ، DVD و فلش.

بعضی از انواع گرامافون دارای امکانات بیشتری هستند مثلا رادیو نیز هستند ولی انواع قدیمی تر این امکانات را ندارند.

دی ایران بزرگترین عرضه کننده محصولات چوبی و تزئینی، انواع و لیست قیمت گرامافون با برند والتر را در سایت قرار داده است. بعلاوه تولید و عرضه کننده بیشتر وسایل و مبلمان منزل مانند میز ناهار خوری ، تخت خواب ، میز تلویزیون ، سرویس خواب و … میباشد . همشهریان و همکاران گرامی می توانند محصول مورد نظر را انتخاب و با ارسال رایگان به صورت حباب پیچ آن را درب منزل دریافت نمایند.

قیمت گرامافون 1206fقیمت گرامافون G078قیمت گرامافون G077

قیمت گرامافون G012قیمت گرامافون 078Aقیمت گرامافون G062

منبع




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: