قیمت فایل اداری بهمراه تصاویر و فروش کشوری
نوشته شده توسط : لیلا

فایل اداری یکی از مهمترین بخش های مبلمان اداری است و هر مؤسسه ای در بدو کار و یا در حین کار متوجه نیاز شدید به فایل اداری خواهد شد. فایل اداری به یک کمد مستقل که صرفا جای نگهداری و محافظت صحیح اوراق، مدارک و اسناد مهم یک مجموعه یا اداره است، اطلاق می شود.قیمت فایل اداری نسبت به مدل،جنس و اندازه آن متفاوت است.

 

فایل اداری در انواع ساده، ویترین دار، مدور، کمد دار و… در بازار موجود است. هر کدام از مدل های فایل اداری را می توانید از جنس چوب، ام دی اف، یا فلز سفارش دهید. قیمت فایل اداری فلزی نسبت به مدل های چوبی گران تر است زیرا از فلز تهیه شده و مقاومت بیشتری دارد ولی بالا بودن وزن و قیمت فایل های اداری باعث شده است فایل اداری چوبی نیز خواهان زیادی داشته باشد. فایل اداری کشودار از نوع ثابت از چند کشو زیر هم تشکیل شده است که می توانید قفل دار یا حتی از مدل هایی که داری قفل رمز دار هستند استفاده کنید.

تصاویر و قیمت فایل اداری

 

قیمت فایل اداری - سی درب فلزی - FK104سی درب فلزی – FK104 قیمت فایل اداری - بایگانی - FK106 بایگانی – FK106 قیمت فایل اداری - فایل اداری و کمد مدل - FK112فایل اداری و کمد – FK112

فایل اداری مدور نیز نوع دیگری از فایل اداری است که مخصوص مکان هایی است که فضای کافی برای قرار دادن چندین فایل کشو دار یا کمد را ندارند.به این صورت که فایل اداری ظاهرا” ایستاده و مستطیل شکل است ولی داخل آن از ۳، ۴ یا چند طبقه دوار تشکیل شده است که به تعداد۱۲۵ عدد زونکن ۸ سانتی متری را در خود جای میدهد.

نوعی از فایلها نیز وجود دارد که در سالنهای ورزشی و یا ادارات برای نگهداری وسایل ورزشکاران و یا کارمندان استفاده می شود. این فایل ها دارای قفل و دارای کمد های ۳۰تایی، ۵۰تایی و بیشتر هستند. با مراجعه به سایت دی ایران از انواع مدل ها و قیمت فایل اداری دیدن کنید و مدل دلخواهتان را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

منبع




:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: